AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 Jeg går og tenker på eksen. Hver dag, hvert sekund. Besøker profilen hans på Facebook hver dag opptil flere ganger. Sjekker om han liker noen statuser eller bilder. Jeg er ikke venn med han der men han har åpen profil. Jeg går og tenker så mye på han og det han har gjort at jeg ble besatt på en måte. Jeg hater jo han egentlig, han gjorde meg mye vondt og minnene er vonde, selv om det meste med han var OK. Bortsett fra hans store interesse for sex, kanskje litt for mye til å være en normal person. Jeg føler det sånn iallfall. Jeg tenker også hva han ville gjort hvis jeg ikke gikk i tide, om han kunne skadet meg. Om han kanskje kommer til å gjøre det en dag? 3 år etter bruddet skrev han at han elsket meg fremdeles. Siste tiden før bruddet var han en ustabil mann med mye sinne og kåthet. Voldtektene han utsatte meg for anmelde jeg aldri. Så hvordan går jeg frem for å legge dette bak meg? Jeg går til psykolog men det gjør at jeg tenker automatisk mer på han enn jeg bør. Jeg vil klare EN dag uten en eneste tanke om denne mannen, hvordan kan jeg gjøre det? Må han virkelig dø først før jeg slår meg til ro? Kan noen gjøre et eller annet voodoo greier for å hjelpe meg å få han bort? Er det i det hele tatt mulig? Anonymkode: 86a92...7df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 Første ting du bør gjøre er å slutte og se på profilen hans på Facebook. Det bør si seg selv at du ikke klarer å glemme ham når du aktivt går inn for å oppsøke ham. Anonymkode: dd027...7f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 Du må finne noe annet å fokusere på. Å si til seg selv at "nå skal jeg slutte med dette" funker dårlig i lengden, det beste er å få tankene over på noe annet. Ta opp en ny hobby, begynn å trene, meld deg inn i en frivillig organisasjon, hva som helst som får deg til å flytte fokus. Anonymkode: 88532...990 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.