stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 Syns det er skummelt at de i psykiatrien kan sette diagnoser, hva om det ikke stemmer? Har jo fått så mange, hva om jeg ikke har rett nå? Det har jo noe å si for medisineringen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Syns det er skummelt at de i psykiatrien kan sette diagnoser, hva om det ikke stemmer? Har jo fått så mange, hva om jeg ikke har rett nå? Det har jo noe å si for medisineringen. Ok. Anonymkode: d5251...7f1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 Jeg har jo åndelige evner uten medisiner, det er så frustrerende å ikke klare det. Jeg VIL klare det, hvorfor må jeg bli så dårlig av det? Har så lyst å klare meg uten medisiner. 0 Siter
Trine Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Syns det er skummelt at de i psykiatrien kan sette diagnoser, hva om det ikke stemmer? Har jo fått så mange, hva om jeg ikke har rett nå? Det har jo noe å si for medisineringen. Om de ikke setter noen diagnose så har man jo ihvertfall ikke noe å gå ut ifra når man bestemmer medisineringen. Skal man bare starte øverst i felleskatalogen og prøve en og en til man kanskje treffer? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Om de ikke setter noen diagnose så har man jo ihvertfall ikke noe å gå ut ifra når man bestemmer medisineringen. Skal man bare starte øverst i felleskatalogen og prøve en og en til man kanskje treffer? Men å medisinere folk med evner? Er jo angsten som plager meg. 0 Siter
Trine Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Men å medisinere folk med evner? Er jo angsten som plager meg. Det er jo "evnene" som gir deg angst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Det er jo "evnene" som gir deg angst. Ja det er det, men hvorfor ikke få hjelp til angsten? Lære å takle det? 0 Siter
Trine Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja det er det, men hvorfor ikke få hjelp til angsten? Lære å takle det? Fordi "evnene" er sykdom. Angsten er en tilleggstilstand pga sykdommen. Det beste er jo å behandle sykdommen, ikke bare symptomene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Fordi "evnene" er sykdom. Angsten er en tilleggstilstand pga sykdommen. Det beste er jo å behandle sykdommen, ikke bare symptomene. Ok. Det er vel ikke vits å diskutere dette. Har hørt det så mange ganger før, er så lei av at det er en sykdom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 Har så klare drømmer for tiden, tror de prøver å fortelle meg noe. Det er det å tolke dem. 0 Siter
Trine Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Har så klare drømmer for tiden, tror de prøver å fortelle meg noe. Det er det å tolke dem. Drømmer er det ikke noe å bry seg om, det er bare underbevistheten din som fordøyer tanker du har og ting som har skjedd. Jeg drømmer masse rart hele tiden, heldigvis er det ingen mening i dem. Hadde jeg trodd det hadde jeg blitt dritredd. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Drømmer er det ikke noe å bry seg om, det er bare underbevistheten din som fordøyer tanker du har og ting som har skjedd. Jeg drømmer masse rart hele tiden, heldigvis er det ingen mening i dem. Hadde jeg trodd det hadde jeg blitt dritredd. Å. Jeg tror det er beskjeder fra underbevisstheten. Det trenger ikke bety det som er oppklart- 0 Siter
Trine Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Å. Jeg tror det er beskjeder fra underbevisstheten. Det trenger ikke bety det som er oppklart- Det tror du bare fordi du har så livlig fantasi og litt problemer med å skille det fra virkeligheten 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Det tror du bare fordi du har så livlig fantasi og litt problemer med å skille det fra virkeligheten Det som er opplagt skulle det stå! Stønn! Men ok da, fantasi har jeg alltid hatt. Men fantasi er jo virkelighet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 Og jeg våknet med to merker på kroppen i dag, hva er det? Ligner på det jeg har på leggen 0 Siter
Trine Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Og jeg våknet med to merker på kroppen i dag, hva er det? Ligner på det jeg har på leggen Hvordan merker? Blåmerker? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Hvordan merker? Blåmerker? Det er akkurat som de har hatt et dren der, et stort et. Fikk jo et lite sånt merke av drenet etter foten knakk, det på leggen er ganske stort. Nå har jeg fått et lignende på brystkassen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er akkurat som de har hatt et dren der, et stort et. Fikk jo et lite sånt merke av drenet etter foten knakk, det på leggen er ganske stort. Nå har jeg fått et lignende på brystkassen. Det er ikke de små grå, hvis det er det du tror. Anonymkode: 00dd0...e98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Jeg har jo åndelige evner uten medisiner, Nei, "åndelige evner" finnes ikke. Anonymkode: 00dd0...e98 1 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2016 Forfatter Skrevet 26. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, "åndelige evner" finnes ikke. Anonymkode: 00dd0...e98 Neivel så de finnes ikke i det hele tatt nei. Da er det vel du som har vrangdoeestilling. Tenk bare på snåsamannen Joralf. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.