Gå til innhold

Å sette diagnose.

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke de små grå, hvis det er det du tror. 

Anonymkode: 00dd0...e98

Det er det jeg tror. Tror kanskje de gir meg livlige drømmer,for å kamuflere seg selv. Da husker jeg drømmene men ikke dem. 

Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er akkurat som de har hatt et dren der, et stort et. Fikk jo et lite sånt merke av drenet etter foten knakk, det på leggen er ganske stort. Nå har jeg fått et lignende på brystkassen. 

Vet ikke hvordan det ser ut der man har hatt dren. Men sår og blåmerker kan plutselig dukke opp fordi man har slått seg uten å merke det.

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neivel så de finnes ikke i det hele tatt nei. Da er det vel du som har vrangdoeestilling. Tenk bare på snåsamannen Joralf. 

Han er en juksepave som ikke tør la seg teste.

Skrevet
6 minutter siden, Trine skrev:

Vet ikke hvordan det ser ut der man har hatt dren. Men sår og blåmerker kan plutselig dukke opp fordi man har slått seg uten å merke det.

Tror ikke jeg slår meg i en myk seng :) 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke jeg slår meg i en myk seng :) 

Ikke på madrassen nei, men det kan hende du slo deg i går og la merke til det i dag.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er en juksepave som ikke tør la seg teste.

Tsssss. Nei han er ikke det...

Skrevet

Tsssss. Nei han er ikke det...

Finnes ikke fnugg av bevis for at mannen har "evner".

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Ikke på madrassen nei, men det kan hende du slo deg i går og la merke til det i dag.

Tror ikke det. Men får se i morgen om merkene er der enda. Får vel legge meg å se hva som skjer. God natt :) 

Skrevet

Tror ikke det. Men får se i morgen om merkene er der enda. Får vel legge meg å se hva som skjer. God natt :) 

God natt :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ikke fnugg av bevis for at mannen har "evner".

At så mange har fått hjelp er bevis nok for meg. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

At så mange har fått hjelp er bevis nok for meg. 

Folk flest er lettlurte fjols.

Skrevet

Du har sikkert mange flere og bedre evner du kan fokusere på

Skrevet
4 timer siden, Fionys skrev:

Du har sikkert mange flere og bedre evner du kan fokusere på

Som hva da?

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Som hva da?

Som at du liker barn og snart skal bli bestemor :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Som at du liker barn og snart skal bli bestemor :)

Ja det er jo noe da :) Lenge å vente hehe :D 

Skrevet

Ja det er jo noe da :) Lenge å vente hehe :D 

Ja, men du kan jo forberede deg allerede nå :) Men hva gjør du oppe så tidlig på morgenen, trodde du likte å sove til langt utpå dagen? ;)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Ja, men du kan jo forberede deg allerede nå :) Men hva gjør du oppe så tidlig på morgenen, trodde du likte å sove til langt utpå dagen? ;)

Ja kan jo det :) Jo jeg våknet klokka fire av at det var vått i senga :( Tok jo relpax i går, lurer på om det er det eller latuda. Dette orker jeg ikke :( 

Skrevet

Ja kan jo det :) Jo jeg våknet klokka fire av at det var vått i senga :( Tok jo relpax i går, lurer på om det er det eller latuda. Dette orker jeg ikke :( 

Nei, så kjedelig. Det er relpax som gjør det. Det skjer jo bare når du har tatt den. Og det er den som har slike bivirkninger. Latuda har ikke noen sånne urin-bivirkninger. Relpax var for migrene? Finnes det ikke en annen medisin du kan prøve?

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Nei, så kjedelig. Det er relpax som gjør det. Det skjer jo bare når du har tatt den. Og det er den som har slike bivirkninger. Latuda har ikke noen sånne urin-bivirkninger. Relpax var for migrene? Finnes det ikke en annen medisin du kan prøve?

Ja veldig kjedelig, ble så skuffet :( Kan jo være relpax ja, tar den mot migrene. Kunne jo ha hørt om jeg kunne få en annen medisin, men sist fikk jeg fire pakker. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja veldig kjedelig, ble så skuffet :( Kan jo være relpax ja, tar den mot migrene. Kunne jo ha hørt om jeg kunne få en annen medisin, men sist fikk jeg fire pakker. 

Du trenger ikke ta ut alle pakkene på engang når du får en resept. Men uansett så har du vel ikke betalt for dem og det er bare å levere de tilbake. Jeg er 100% sikker på at dette IKKE er Latuda, den tanken håper jeg du kan slå helt fra deg. Egentlig skulle jeg ønske du og en lege kunne tatt en liten opprydding i medisinene dine. Tar ikke du AD også? Og Valium? Og smertestillende? Men du har fortsatt angst og smerter. Hjelper de medisinene noe? Latuda hjelper, det har både vi på dol og sykepleieren sett. Men alt det andre du tar, hjelper de mot noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...