Gå til innhold

Voldtekt eller lek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 7 år lot jeg meg lure (ble bestikket med en fin leke) til å ha samleie med en gutt på 12 år. Vi skulle leke mor, far og barn, men "på ordentlig". Husker jeg synes det virket ok, helt til jeg lå der og kjente hvor tung og sterk han var. Det ble jo ikke ordentlig samleie, for penisen hans kom ikke lenger inn enn mellom de indre kjønnsleppene mine - jeg var jo bare et barn, men det var så nær som det kunne bli. Etterpå husker jeg at jeg hadde en følelse av å ha gjort noe galt, og jeg sa det ikke til noen. 

- Men nå som jeg er voksen, har jeg nevnt det for venner og kjærester, i humoristisk sammenheng. Jeg har tenkt på det som en uskyldig, men "twisted" barnelek, men de jeg har fortalt det til har ikke synes det har vært gøy. Noen har kalt det voldtekt. Hva tenker dere? Har aldri tenkt på at jeg har tatt skade av dette, men kanskje jeg har det...

Anonymkode: 62c5d...122

Skrevet

Det hørtes ikke ut som noe jeg ville tenkt mer på. 

Selvfølgelig ikke "bra" - men hvis du ikke har noen alvorlige negative minner fra det så tenker jeg at det ikke er noe vits i å "gi seg selv en sykdom" ved å kverne på det. Uansett var dere begge langt under den kriminelle lavalder og det er ingenting å forfølge.

Hvis han var eldre (15+) så hadde jeg sett langt mer alvorlig på det.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 7 år lot jeg meg lure (ble bestikket med en fin leke) til å ha samleie med en gutt på 12 år. Vi skulle leke mor, far og barn, men "på ordentlig". Husker jeg synes det virket ok, helt til jeg lå der og kjente hvor tung og sterk han var. Det ble jo ikke ordentlig samleie, for penisen hans kom ikke lenger inn enn mellom de indre kjønnsleppene mine - jeg var jo bare et barn, men det var så nær som det kunne bli. Etterpå husker jeg at jeg hadde en følelse av å ha gjort noe galt, og jeg sa det ikke til noen. 

- Men nå som jeg er voksen, har jeg nevnt det for venner og kjærester, i humoristisk sammenheng. Jeg har tenkt på det som en uskyldig, men "twisted" barnelek, men de jeg har fortalt det til har ikke synes det har vært gøy. Noen har kalt det voldtekt. Hva tenker dere? Har aldri tenkt på at jeg har tatt skade av dette, men kanskje jeg har det...

Anonymkode: 62c5d...122

Jeg synes de du har fortalt dette til er overdramatiske. Hold på din egen tolkning av opplevelsen, den er tross alt din og ikke noen andres.

Gjest Kanuttius
Skrevet
4 timer siden, Solemnity skrev:

Jeg synes de du har fortalt dette til er overdramatiske. Hold på din egen tolkning av opplevelsen, den er tross alt din og ikke noen andres.

Enig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...