Gondor Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Fin dag i dag. Drakk vann med sitronskive og kaffe frem til klokken ett. Etter det spiste jeg mye frukt og en neve nøtter. Vi var i selskap i dag og spiste ostefondue. Jeg spiste meg mett men ikke stappings. Is til dessert. Jeg forsynte meg en gang. I kveld har jeg drukket te med melk og rørsukker og vann med sitron. Jeg gikk en tur i skogen og ved sjøen tidligere i dag. Dette har vært en veldig fin dag. Jeg har vært våken, hatt energi og fått ryddet i papirer. Nå er det kontoret mitt som skal ryddes for alt unødvendig. Jeg har tenkt på mat, men det har ikke vært påtrengende. Jeg merker at jeg er redd for å være sulten og at det er forskjell på reellt sulten og følelses-sulten. Jeg skal veie meg i morgen tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413309-dagbok-s%C3%B8ndag-28-august/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.