Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har startet på brintellix og brukt de i snart ei uke. Bruker bare 5 mg for jeg er forsiktig pga sterke bivirkninger av tidligere medisiner. Eneste jeg merker er litt luft i magen, men er ikke så plagsomt heldigvis. Men kan det at jeg har  så lite bivirkninger skyldes at dosen er så liten og har så liten dose noen effekt? Fortsetter dette positive (med lite bivirkninger) så lurer jeg på om jeg bør øke dosen senere siden den er så liten?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I prinsippet vil jeg helst ikke svare på slike spørsmål. Det er vesentlig å lære seg å ta ting litt som de kommer. Ingen grunn til å bruke energi på spekulere på hva som evt skjer i morgen eller i overmorgen.

Du bør uansett øke dosen til 10 mg så raskt du kan/tørr.

Skrevet
10 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

I prinsippet vil jeg helst ikke svare på slike spørsmål. Det er vesentlig å lære seg å ta ting litt som de kommer. Ingen grunn til å bruke energi på spekulere på hva som evt skjer i morgen eller i overmorgen.

Du bør uansett øke dosen til 10 mg så raskt du kan/tørr.

Takk for svar. Ska gi det noen dager til før jeg eventuelt øker så kroppen gradvis venner seg til den. Heller være forsiktig en gang for mye enn en gang for lite ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...