Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si at dette egentlig er en veldig bra side. Å få andre sine erfaringer har i perioder hjulpet. Så tenker jeg også, jeg har ved tilfelle stilt medisinske spørsmål. Det har jeg ikke fått svar på, men jeg ser at NHD svarer alle andre medisinske spørsmål. Jeg har skrevet inn anonymt ja, men det bør vel ikke ha noen betydning? Eller har administratorene noen spesielle dataprogrammer som finner ut hvem som skriver og bare ikke svarer fordi det er meg? Nei jeg vet ikke...men man får jo mistanker da. Jeg kjenner egentlig at jeg blir lettere forbanna når jeg stiller et seriøst spørsmål og ikke får svar...og jeg trenger ikke å bli ignorert, fordi jeg har det tøft nok fra før. Faktisk så sliter jeg noe jævlig for tiden, og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre, fordi utad så setter jeg automatisk på meg en humørmaske, mens når jeg er alene kan dette til slutt gå ganske gale...så egentlig er det ingen som skjønner hva jeg sliter med. Jaja, jeg har vel levd lenge nok....

Anonymkode: 0c561...e7d

Skrevet

Det er absolutt ikke korrekt at han har svart på alle andres spørsmål om medisiner og ikke dine.

Anonymkode: 93d72...7f3

Skrevet

Slutt å skrive anonymt da, så kanskje du lettere får svar? 

Skrevet

takk for kritikken

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg bare si at dette egentlig er en veldig bra side. Å få andre sine erfaringer har i perioder hjulpet. Så tenker jeg også, jeg har ved tilfelle stilt medisinske spørsmål. Det har jeg ikke fått svar på, men jeg ser at NHD svarer alle andre medisinske spørsmål. Jeg har skrevet inn anonymt ja, men det bør vel ikke ha noen betydning? Eller har administratorene noen spesielle dataprogrammer som finner ut hvem som skriver og bare ikke svarer fordi det er meg? Nei jeg vet ikke...men man får jo mistanker da. Jeg kjenner egentlig at jeg blir lettere forbanna når jeg stiller et seriøst spørsmål og ikke får svar...og jeg trenger ikke å bli ignorert, fordi jeg har det tøft nok fra før. Faktisk så sliter jeg noe jævlig for tiden, og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre, fordi utad så setter jeg automatisk på meg en humørmaske, mens når jeg er alene kan dette til slutt gå ganske gale...så egentlig er det ingen som skjønner hva jeg sliter med. Jaja, jeg har vel levd lenge nok....

Det er da mange som stiller medisinske spørsmål uten å få svar av NHD. Ingen grunn til å bli paranoid av den grunn. 

Anonymkode: db4a8...84f

Skrevet

NHD har sagt at han ikke svarer anonyme brukere. Har sett at han gjør noen unntak, men som hovedregel svarer han kun de som bruker nick. Men med nick eller ikke, han svarer ikke alle andre enn deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kom med spørsmålet, så skal jeg prøve et svar eller i det minste forklare hvorfor jeg ikke har svart.

Skrevet

Vet ikke helt hva dette er, om det er et online sirkus-sykehus, eller speideren. Sannsynligvis en krysning.

Anonymkode: f4de5...71f

Skrevet
10 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Kom med spørsmålet, så skal jeg prøve et svar eller i det minste forklare hvorfor jeg ikke har svart.

Spørsmålet var hvorvidt at man ikke spiser går utover serumkonsentrasjonen på lithium. Om det er farlig. ? 

Jeg svarer med nick...greit. For jeg klarer nemlig ikke få i meg mat. Det er fysisk umulig. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mat er ikke av betydning. Det er derimot væskebalansen. Dvs at du må drikke normalt. Hvis serumkonsentrasjonen av litium blir for høy som følge av at du drikker for lite, kan det skade nyrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...