AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 Jeg får anfall på anfall. GTK. Nevrologen øker og øker dosen. Jeg veier 45 kg og går nå på 1200 mg Orfiril. Serumspeil ser fint ut. Det gjør også serumspeil på Lamictal som heller ikke kan økes. Nå vil de øke Rivotril pga. atoniske anfall jeg har hatt i det siste. Faen... Hva skal jeg gjøre? Kutte ut alt og håpe på et dødelig status epilepticus? Jeg er så lei av epilepsi, nevrologer og medisiner. Du er ingen nevrolog, Nils Håvard, men hva er dine tanker - hvis du har noen... Anonymkode: 3c498...d36 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 Jeg skjønner din fortvilelse og at du er "dritt lei". Men jeg kan ikke anbefale deg annet enn det jeg selv ville gjort om jeg var i en lignende situasjon: Jeg ville fulgt spesialistens råd. Om det ikke er prøvd, søkt meg til Statens senter for epilepsi. Det er noe med å søke hjelp "på toppen" når intet annet hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.