stjernestøv Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 Finnes det noen medisin for at jeg blir så sliten og dårlig hele tiden av å gjøre ting? Være sosial? Kunne tenkt meg det. Tror vival hjelper da hvis jeg tar stor nok dose, men det er jo ikke vanlig å få av annet enn lege. Og da er det til nødstilfeller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2016 Forfatter Skrevet 5. september 2016 Orker ikke leve med dette, tror ikke jeg vil tåle mer og mer om jeg utfordrer meg. Har blitt verre psykisk etter sist innleggelse! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 44 minutter siden, stjernestøv skrev: Orker ikke leve med dette, tror ikke jeg vil tåle mer og mer om jeg utfordrer meg. Har blitt verre psykisk etter sist innleggelse! Tviler på at det var innleggelsen som er skyld i det. Anonymkode: 0ae93...335 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2016 Forfatter Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at det var innleggelsen som er skyld i det. Anonymkode: 0ae93...335 Risperdalen som de ga meg da, føler jeg har blitt verre og verre. Og takk jeg vet jeg må gjøre noe selv, blir bare dårlig uansett hva jeg gjør. Han hadde rett han psykologen som sa jeg kom til å bli verre og verre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Finnes det noen medisin for at jeg blir så sliten og dårlig hele tiden av å gjøre ting? Være sosial? Kunne tenkt meg det. Tror vival hjelper da hvis jeg tar stor nok dose, men det er jo ikke vanlig å få av annet enn lege. Og da er det til nødstilfeller. Nei, dessverre finnes det ingen medisin for dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2016 Forfatter Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Nei, dessverre finnes det ingen medisin for dette. OK 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.