Gå til innhold

NHD/Andre: På vei ned og ingen hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet
55 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ring legekontoret, forklar situasjonen (at du har BP og at du har fått en depresjon, og at du har spurt en psykiater som mener du trenger hjelp raskt hos fastlegen). Da får du time, fastlegen har ofte timer som ikke står i kalenderen på nett.

Gjorde det nå. Fikk time på fredag. 

Skrevet
37 minutter siden, aIicia skrev:

Lykke til :) 

Takk. Det kommer til å gå rett til hælvete om det ikke settes i gang tiltak fort. De to siste dagene har det forverret seg raskere enn ved tidligere episoder, og i dag har jeg vært mer eller mindre ute av stand til å jobbe. 

Skrevet
Den 6.9.2016 at 19.19, Janus30 skrev:

Det har aldri vært drøftet privat psykiater med refusjonsordning. 

Jeg synes det er verdt å vurdere det sammen med din fastlege. Ventetiden kan hos mange være lang (det varierer veldig -men stort sett er den lang), men i ditt tilfelle kan det være verdt det. I såfall kan du søke gjennom din fastlege eller du kan kontakte private selv, listen finner du her: http://www.helse-sorost.no/pasient_/avtale_/avtalespesialister_. I mellomtiden håper jeg du får hjelp av din fastlege og den han henviser deg videre til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...