AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Å plutselig glemme når du er sammen med andre , tittel på kinoen du så sist eller boks du leste . Tenke på no du skal si , så blir det bare borte... Er vel ikke tanke blokk? Anonymkode: 6312d...cd5 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å plutselig glemme når du er sammen med andre , tittel på kinoen du så sist eller boks du leste . Tenke på no du skal si , så blir det bare borte... Er vel ikke tanke blokk? Anonymkode: 6312d...cd5 Dette er noe alle opplever, spørsmålet er om det er normalt for deg, om du har hatt det slik lenge eller om du nylig har lagt merke til det. Det kan være så enkelt at man ikke er helt med/konsentrert men har mange indre dialoger og mye å tenke på. Endret 6. september 2016 av XbellaX 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 6 minutter siden, XbellaX skrev: Dette er noe alle opplever, spørsmålet er om det er normalt for deg, om du har hatt det slik lenge eller om du nylig har lagt merke til det. Det kan være så enkelt at man ikke er helt med/konsentrert men har mange indre dialoger og mye å tenke på. Vanskelig avveinung når dette kom men ser det i kombinasjon med aktiv indre dialog ( er så opphengt i visse temaer , min skam og sorg)lite sosial trening fortiden og følelsen av anspenthet ...( vaktsomhet trolig .Ser det kan være vanlig ...håper det er innenfor det normale ... Føler meg veldig dum når det skjer og syns det har kommet mer etter jeg ble " psyk"😓 Anonymkode: 6312d...cd5 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig avveinung når dette kom men ser det i kombinasjon med aktiv indre dialog ( er så opphengt i visse temaer , min skam og sorg)lite sosial trening fortiden og følelsen av anspenthet ...( vaktsomhet trolig .Ser det kan være vanlig ...håper det er innenfor det normale ... Føler meg veldig dum når det skjer og syns det har kommet mer etter jeg ble " psyk"😓 Anonymkode: 6312d...cd5 Det er i mine øyne absolutt innenfor normalen. Du kaver, og har kavet, grundig med enkelte tema og da er det normalt at man "ramler ut" slik du beskriver. Om du føler det blir dumt så sier du bare i fra til dine venner/bekjentskaper at hodet ditt jobber litt ekstra for tiden, og så er det en mer enn god nok unnskyldning. Jeg tror du legger mer merke til dette selv enn det de andre gjør. Rådet mitt er å gi blanke, forsøk å tenk at akkurat slik får det bare være nå, og at det er helt greit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 22 minutter siden, XbellaX skrev: Det er i mine øyne absolutt innenfor normalen. Du kaver, og har kavet, grundig med enkelte tema og da er det normalt at man "ramler ut" slik du beskriver. Om du føler det blir dumt så sier du bare i fra til dine venner/bekjentskaper at hodet ditt jobber litt ekstra for tiden, og så er det en mer enn god nok unnskyldning. Jeg tror du legger mer merke til dette selv enn det de andre gjør. Rådet mitt er å gi blanke, forsøk å tenk at akkurat slik får det bare være nå, og at det er helt greit. Ok, takk for beroligende ord. Kjennes så rart, håper ikke noe spiser opp intellektet mitt. Anonymkode: 6312d...cd5 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Det bedrer seg når du blir bedre psykisk 😉 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.