Gå til innhold

Ødelagt i dag og.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så ødelagt i går etter at jeg var på senteret, og i dag fikk jeg besøk av bror min, sønnen min og kjæresten. De bare kom og det var jo hyggelig, men jeg føler meg ødelagt i dag og. Kan det være medisinene som gjør meg sånn? Føler meg ikke frisk. 

Skrevet

Tåler så lite...

Tar fluoxetin, latuda og seroquel. 

Skrevet

Trur ikke det er medisinene!

Du tåler bare mindre inntrykk om gangen. Håper det bedrer seg i lengden. Du er kanskje ingen ungdom lenger, at du var mer aktiv før og holdt ut flere ting (tenker på andre innlegg du har skrevet)

Det kan nok ikke legges på medisinene...

Håper du føler deg bedre snart!

Skrevet
9 minutter siden, Psykojenta skrev:

Trur ikke det er medisinene!

Du tåler bare mindre inntrykk om gangen. Håper det bedrer seg i lengden. Du er kanskje ingen ungdom lenger, at du var mer aktiv før og holdt ut flere ting (tenker på andre innlegg du har skrevet)

Det kan nok ikke legges på medisinene...

Håper du føler deg bedre snart!

Ok. Håper det bedrer seg da, at det bare er en dårlig periode nå. Har mest lyst å sove hele tiden, men det får jeg ikke til. 

Gjest Kanuttius
Skrevet

I morgen blir en bedre dag for deg stjernestøv, jeg har bestilt en god dag og du skal  få halve 😉 

Skrevet

Det tar lang tid å bygge opp toleranse. Kanskje ett år eller fler. Du må være tålmodig og ikke gi opp. Og litt fysisk aktivitet også på dager du  føler deg dårlig og bare vil sove. Kanskje samboerene din kan følge deg på en bitteliten tur der dere ikke treffer andre?

Skrevet
6 timer siden, BamseLiten skrev:

I morgen blir en bedre dag for deg stjernestøv, jeg har bestilt en god dag og du skal  få halve 😉 

Takk :) Får satse på det.

Skrevet
1 time siden, Liten40 skrev:

Det tar lang tid å bygge opp toleranse. Kanskje ett år eller fler. Du må være tålmodig og ikke gi opp. Og litt fysisk aktivitet også på dager du  føler deg dårlig og bare vil sove. Kanskje samboerene din kan følge deg på en bitteliten tur der dere ikke treffer andre?

Tror ikke han vil ta seg av meg, har nok med seg selv han. Og hans turer skal være laaaange, men får se om jeg spør. Han er veldig sprek, det motsatte av meg. Føler meg bare på midten nå, og det er veldig kjedelig. Følelsene er ikke helt der, og jeg savner dem. 

Skrevet
14 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hjelper nok å gå tur i skogen.

Ja det er fint i skogen. 

Skrevet
22 minutes ago, stjernestøv said:

Ja det er fint i skogen. 

Ja, der får du inntrykk som virker positivt, i stedet for hvis du er for mye rundt mennesker, som du bruker mye krefter på. Så da burde du jo gjøre det, siden det hjelper, mener jeg. Det vil også virke positivt på vekt og fysiologisk helse.

Skrevet
9 minutter siden, Kanonføde skrev:

Ja, der får du inntrykk som virker positivt, i stedet for hvis du er for mye rundt mennesker, som du bruker mye krefter på. Så da burde du jo gjøre det, siden det hjelper, mener jeg. Det vil også virke positivt på vekt og fysiologisk helse.

Ja kan jo få mannen til å kjøre meg til skogen. Har tro på at naturen er en healer :) Får klemme noen trær å få inn god energi. 

Skrevet
22 minutes ago, stjernestøv said:

Ja kan jo få mannen til å kjøre meg til skogen. Har tro på at naturen er en healer :) Får klemme noen trær å få inn god energi. 

Høres lurt ut. ;) Du trenger jo ikke gå så langt, poenget er vel å være der.

Skrevet
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Høres lurt ut. ;) Du trenger jo ikke gå så langt, poenget er vel å være der.

Ja det er sant ;) 

Skrevet

Skogen er best! klem trær, drikk kaffe fra termos. Lukt på litt mose. Det er god medisin :0)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Liten40 skrev:

Skogen er best! klem trær, drikk kaffe fra termos. Lukt på litt mose. Det er god medisin :0)

Han var ikke så velvillig til å kjøre meg ut i skogen, får heller se film da. Får se i morgen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...