Trine Skrevet 8. september 2016 Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja får ta det opp med sykepleieren. Er så lei nå av å føle meg syk selv om jeg tar medisiner, må jo være noe med medisinene da? Det eneste jeg vet er at du ikke kla legge all skyld på medisinene, du har en sykdom. Hvorfor ikke lage en plan nå som du er motivert og provosert, så kan du legge det frem for sykepleieren når han kommer? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2016 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Det eneste jeg vet er at du ikke kla legge all skyld på medisinene, du har en sykdom. Hvorfor ikke lage en plan nå som du er motivert og provosert, så kan du legge det frem for sykepleieren når han kommer? Klarer ikke, jeg trenger hjelp til å legge en plan. Datt plutselig sammen i dag selv om jeg ikke har gjort stort, føler meg elendig. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 8. september 2016 Skrevet 8. september 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Klarer ikke, jeg trenger hjelp til å legge en plan. Datt plutselig sammen i dag selv om jeg ikke har gjort stort, føler meg elendig. Du har vært her ganske mye i dag,(det har jeg og ;0)) Blitt engasjert (det tar krefter). Nå er du sliten. Og du må finne hvile. Jeg logger meg også av. God natt! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2016 Skrevet 8. september 2016 5 minutter siden, Liten40 skrev: Du har vært her ganske mye i dag,(det har jeg og ;0)) Blitt engasjert (det tar krefter). Nå er du sliten. Og du må finne hvile. Jeg logger meg også av. God natt! Ja det tar vel krefter det og, men logger meg ikke av Håper du får sove godt! God natt! Her surrer tankene, skal roe meg med litt tv og papa pear. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.