Gå til innhold

Å bli frisk

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får ta det opp med sykepleieren. Er så lei nå av å føle meg syk selv om jeg tar medisiner, må jo være noe med medisinene da?

Det eneste jeg vet er at du ikke kla legge all skyld på medisinene, du har en sykdom. Hvorfor ikke lage en plan nå som du er motivert og provosert, så kan du legge det frem for sykepleieren når han kommer?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Det eneste jeg vet er at du ikke kla legge all skyld på medisinene, du har en sykdom. Hvorfor ikke lage en plan nå som du er motivert og provosert, så kan du legge det frem for sykepleieren når han kommer?

Klarer ikke, jeg trenger hjelp til å legge en plan. Datt plutselig sammen i dag selv om jeg ikke har gjort stort, føler meg elendig. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Klarer ikke, jeg trenger hjelp til å legge en plan. Datt plutselig sammen i dag selv om jeg ikke har gjort stort, føler meg elendig. 

Du har vært her ganske mye i dag,(det har jeg og ;0)) Blitt engasjert (det tar krefter). Nå er du sliten. Og du må finne hvile. Jeg logger meg også av. God natt!

Skrevet
5 minutter siden, Liten40 skrev:

Du har vært her ganske mye i dag,(det har jeg og ;0)) Blitt engasjert (det tar krefter). Nå er du sliten. Og du må finne hvile. Jeg logger meg også av. God natt!

Ja det tar vel krefter det og, men logger meg ikke av ;) Håper du får sove godt! God natt! Her surrer tankene, skal roe meg med litt tv og papa pear. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...