Trine Skrevet 11. september 2016 Skrevet 11. september 2016 I natt drømte jeg at hunden min kunne hele apport-øvelsen. Ble bittelitt skuffa da jeg våknet for det er en øvelse vi har jobbet med i 2 år uten å få ordentlig til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2016 Forfatter Skrevet 11. september 2016 7 minutter siden, Trine skrev: I natt drømte jeg at hunden min kunne hele apport-øvelsen. Ble bittelitt skuffa da jeg våknet for det er en øvelse vi har jobbet med i 2 år uten å få ordentlig til. Han klarer det nok 1 Siter
Trine Skrevet 11. september 2016 Skrevet 11. september 2016 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Han klarer det nok Vi får se. Klarer han det ikke så er det ingen krise det heller 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2016 Forfatter Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Vi får se. Klarer han det ikke så er det ingen krise det heller Nei det er jo ikke det, men var en fin drøm da 0 Siter
Trine Skrevet 11. september 2016 Skrevet 11. september 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det er jo ikke det, men var en fin drøm da Ja, det var det 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.