AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Noen dager er så tunge. Idag er en sånn dag. Hele kroppen er tung, og jeg er deppa og sliten. Er det bare en normal del av livet, av det å være menneske? Anonymkode: f635a...b74 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen dager er så tunge. Idag er en sånn dag. Hele kroppen er tung, og jeg er deppa og sliten. Er det bare en normal del av livet, av det å være menneske? Anonymkode: f635a...b74 Ja alle har tunge dager 0 Siter
Fionys Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen dager er så tunge. Idag er en sånn dag. Hele kroppen er tung, og jeg er deppa og sliten. Er det bare en normal del av livet, av det å være menneske? Anonymkode: f635a...b74 Det er helt normalt å ha dårlige dager. 0 Siter
Ciedre Skrevet 10. september 2016 Skrevet 10. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen dager er så tunge. Idag er en sånn dag. Hele kroppen er tung, og jeg er deppa og sliten. Er det bare en normal del av livet, av det å være menneske? Anonymkode: f635a...b74 Tunge dager er nok helt normalt ja, unormalt blir det først når det føles som de aller fleste dagene er slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.