emilie321 Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Har i hele kveld vært stup trøtt. I det øyeblikket jeg legger meg så er jeg lys våken. Senga og jeg er ikke akkurat bestevenner. Blir så frustrert. Ønsker jo bare å sove . Finne roen i senga. . Må prøve å fokusere på noe annet før uroen spiser meg opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 Skrevet 10. september 2016 10 timer siden, emilie321 skrev: Har i hele kveld vært stup trøtt. I det øyeblikket jeg legger meg så er jeg lys våken. Senga og jeg er ikke akkurat bestevenner. Blir så frustrert. Ønsker jo bare å sove . Finne roen i senga. . Må prøve å fokusere på noe annet før uroen spiser meg opp. Har det sånn jeg og. Det blir fort en ond sirkel. Det er lurt å nekte seg selv å gå inn i tankene. Anonymkode: c31be...430 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. september 2016 Forfatter Skrevet 10. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det sånn jeg og. Det blir fort en ond sirkel. Det er lurt å nekte seg selv å gå inn i tankene. Anonymkode: c31be...430 Ja, det blir fort en ond sirkel. Har begynt å trene meg til å ligge og slappe av i senga. Prøver å bli venner med den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.