Gå til innhold

Livet er verdt å leve, tross alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden var jeg mer innlagt på lukket avdeling enn ute. Nå har jeg ikke vært innlagt på noen år. Det føles godt.

Har delvis funnet ut hvordan jeg må leve for at jeg skal fungere best mulig. Jeg trenger aktivitet samtidig så trenger jeg mye ro (lite inntrykk) Trenger stabilitet og noen "bøyer" som jeg kan guide etter. Trenger å lære enda bedre å si JA til meg selv og nei til andre. Bli snill mot meg selv.

Greier i perioder å leve slik og da går alt bedre. Tåler tross alt mer idag enn før, så det går an.

Har vært i et gjørmehull en stund nå, men er på vei opp.  Holder på å reise meg igjen. Og det føles godt.

Såkalt normal kommer jeg aldri til å bli, men et leveverdig liv vil jeg si at jeg har. Og vet at jeg kan bli bedre hvis jeg fortsetter å kjempe.

Skriver dette for å vise andre at det kan gå oppover,  det går an. Ikke gi opp, fortsett å kjemp.  Husk de 3 T'er. Ting Tar Tid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...