Gå til innhold

Utfordring : Gjør en positiv ting for deg eller andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier : Gjør noe som er positivt for deg eller andre hver dag, skriv det her (Skryte tråd) 

Det kan være alt fra : Å stelle ekstra godt med seg selv (ta seg en god dusj, ta på seg favoritt genseren, øredobber osv) , gi et komplemang til andre, lufte bikkja til naboen, åpne seg for andre, hevde seg selv +++ 

Håper noen slenger seg med, merker med meg selv at jeg har alt for stort fokus på det fæle som var før.

Jobber med å være her og nå 🙂

Bare slett hvis det ikke passer inn her 🙂

Skrevet

Det passer helt perfekt inn her. :) Det er dette vi trenger å gjøre, hver eneste dag. Fokusere på det som er positivt, ikke velte oss i det som er mørkt og fælt. Jo flere positive ting man klarer å få plass til i hverdagen, jo bedre.

Jeg aksepterer utfordringen! :D

Anonymkode: eefbd...db7

Skrevet

En flott utfordring. 

Jobber selv med å snu om fra negativt til positivt. 

Jeg tar også utfordringen

Skrevet

Kjøpte meg sjokolade. I tillegg til kokkan.

Anonymkode: a8db5...38e

Skrevet

Idag har jeg passet tantebarna mine. Godt for foreldrene og veldig godt for meg

Skrevet

I dag har jeg reist 8 timer med buss, tog, fly og bil én vei for å ha et veldig vellykket samvær på fire timer med barnet mitt. H*n hadde bursdag for noen dager siden, så vi koste oss med kake og ting h*n ønsket gjøre. H*n ble veldig glad for gaven jeg gav også. Tiden gikk alt for fort, men det var veldig vellykket synes jeg- sitter igjen med en god følelse nå i alle fall. I morgen er det 7 timers reise i retur (hvis det ikke er forsinkelser). Det er verdt 15 timers reise tur/retur for å se hvor glad barnet blir!

Jo, så har jeg kjøpt en kaffekopp og kost meg med i dag, og en krimbok jeg skal kose meg med de neste dagene/ukene. 

Dagens/nattens skryt

Anonymkode: bbca8...716

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg reist 8 timer med buss, tog, fly og bil én vei for å ha et veldig vellykket samvær på fire timer med barnet mitt. H*n hadde bursdag for noen dager siden, så vi koste oss med kake og ting h*n ønsket gjøre. H*n ble veldig glad for gaven jeg gav også. Tiden gikk alt for fort, men det var veldig vellykket synes jeg- sitter igjen med en god følelse nå i alle fall. I morgen er det 7 timers reise i retur (hvis det ikke er forsinkelser). Det er verdt 15 timers reise tur/retur for å se hvor glad barnet blir!

Jo, så har jeg kjøpt en kaffekopp og kost meg med i dag, og en krimbok jeg skal kose meg med de neste dagene/ukene. 

Dagens/nattens skryt

Nevnte ikke at jeg må ligge over da, så total reisetid blir på over 33 timer for et fire timers samvær. (ligger ikke over hos dem, men et kvarter kjøring fra hjemmet)

Skrevet

I dag skal jeg reise en times biltur til en bruktbutikk jeg liker spesielt godt og se etter bruktbøker og brukfilmer. deretter skal jeg spise pizza på Egon og kose meg :)

Anonymkode: c9370...731

Skrevet

I dag har jeg gått på tur i skogen og plukket tyttebær🙂 skal prøve å lage en tyttebærkake 🙂 

Skrevet

I dag har vi bestilt vegetar pizza, skal bli godt :) 

Skrevet

Idag har jeg vært snill mot meg selv, kjøpt salat og masse bær. Så har jeg greid å si nei til noen uten å få dårlig samvittighet 

Skrevet

Har kjøpt og spist godteri. I tillegg til kokkan.

Anonymkode: a8db5...38e

Skrevet

I dag har jeg "kost meg" med både is og kokka.

Anonymkode: 691b7...98a

Skrevet

Idag har jeg vært snill med meg selv, jeg har trent i en time og hjulpet en gammel dame med diverse.  Kjøpte en Nutrilett bar istedenfor sjokolade (innbiller meg at de er sunnere enn sjokolade )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...