Gå til innhold

Hva tror du om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det medisinen som gjør meg så initiativløs, eller der det sykdommen? Det lurer jeg på. Eller får jeg aldri vite dette? 

Alt er så vanskelig :( Jeg er så sliten og lei. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er helt sikkert sykdommen.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ok. Forbanna sykdom :( 

Er vel ikke lenge før jeg trenger hjelp til å dusje, det er tungt det. Og å lage middag setter meg helt ut, slitsomt å spise og.

Skrevet
23 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Bare lurer på om du har erfaring med dette, når man blir bestemor. Tror du jeg vil få mer energi da, sånn at jeg kan ta meg av babyen? Vil gjerne det. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror ikke det kommer så mye energi av bestemorrollen alene. Derfor bør du starte med litt aktivitet i dag. Det er faktisk slik at et er aktivitet som gir energi selv om det ikke kjennes slik umidelbart/på kort sikt.

Skrevet
17 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg tror ikke det kommer så mye energi av bestemorrollen alene. Derfor bør du starte med litt aktivitet i dag. Det er faktisk slik at et er aktivitet som gir energi selv om det ikke kjennes slik umidelbart/på kort sikt.

Ok, jeg får være mer aktiv. Alt er bare så slitsomt, hadde besøk av sønnen og kjæresten i dag. Så ble jeg helt utslått...Håper det hjelper å gå tur å bli mer aktiv da. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, jeg får være mer aktiv. Alt er bare så slitsomt, hadde besøk av sønnen og kjæresten i dag. Så ble jeg helt utslått...Håper det hjelper å gå tur å bli mer aktiv da. 

Husk: Det er ikke farlig å bli sliten. Du har derimot godt av det.

Skrevet
14 minutter siden, Xtra skrev:

Husk: Det er ikke farlig å bli sliten. Du har derimot godt av det.

Jo sikkert. Men det skjer noe i hodet mitt, som hjernen blir tåkelagt..blir så sløv og dopa på en måte. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo sikkert. Men det skjer noe i hodet mitt, som hjernen blir tåkelagt..blir så sløv og dopa på en måte. 

Jeg kjenner igjen følelsen. Jeg lover at det kan bli mye bedre. Og selv om jeg mener at medisiner kan sløve, så kan det bli mye bedre på medisiner også. Helt klart. Det viktigste er at du får hjelp til å komme i aktivitet og hjelp til å finne ut hvordan du henter deg inn igjen når du blir sliten. 

Skrevet
1 minutt siden, Liten40 skrev:

Jeg kjenner igjen følelsen. Jeg lover at det kan bli mye bedre. Og selv om jeg mener at medisiner kan sløve, så kan det bli mye bedre på medisiner også. Helt klart. Det viktigste er at du får hjelp til å komme i aktivitet og hjelp til å finne ut hvordan du henter deg inn igjen når du blir sliten. 

Ok ekkel følelse er det :( 

Håper jeg kan få noe drahjelp til å få meg ut, men kan ikke gjøre for mye på en gang heller. Men i går kveld så jeg på noe som gikk live på FB, det var en healer/synsk. Hun var i grunn mot medisiner, men mente det var greit for en periode. Jeg skrev jeg tok medisiner for å stenge igjen, bare har hatt masse tanker nå. Utvikler meg jo ikke åndelig når jeg tar medisiner, da stenger jeg igjen. Hun sa jeg kunne være bestemt med åndeverden og si "Nei nå er det nok, jeg vil ha fred". Man måtte virkelig være bestemt, ikke gå rundt å observere alt som skjer å ta det inn. Da kommer det bare enda mer. Har virkelig lyst å utvikle meg åndelig i livet mitt. 

Skrevet
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men i går kveld så jeg på noe som gikk live på FB, det var en healer/synsk. Hun var i grunn mot medisiner, men mente det var greit for en periode. 

Hun sa jeg kunne være bestemt med åndeverden og si "Nei nå er det nok, jeg vil ha fred". Man måtte virkelig være bestemt, ikke gå rundt å observere alt som skjer og ta det inn. 

Høres ut som en enkel og rimelig løsning på mange psykiske lidelser: På sikt droppe medisiner og si "nok er nok" når det melder seg vanskelige tanker eller vrangforestillinger. At ingen har tenkt på det før!

Likner ikke den "metoden" litt på å si til folk som sliter, at de bare må ta seg sammen?

Forsøk å ha en litt kritisk holdning til slike selvoppnevnte "rådgivere". 

Skrevet
53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håper jeg kan få noe drahjelp til å få meg ut, men kan ikke gjøre for mye på en gang heller. Men i går kveld så jeg på noe som gikk live på FB, det var en healer/synsk. Hun var i grunn mot medisiner, men mente det var greit for en periode. Jeg skrev jeg tok medisiner for å stenge igjen, bare har hatt masse tanker nå. Utvikler meg jo ikke åndelig når jeg tar medisiner, da stenger jeg igjen. Hun sa jeg kunne være bestemt med åndeverden og si "Nei nå er det nok, jeg vil ha fred". Man måtte virkelig være bestemt, ikke gå rundt å observere alt som skjer å ta det inn. Da kommer det bare enda mer. Har virkelig lyst å utvikle meg åndelig i livet mitt. 

Svindlerne som legger ut disse videoene har ofte psykoselidelser som deg. Ånder finnes ikke, så hvis man får inn meldinger fra ånder er det hallusinasjoner. 

Anonymkode: 1882b...642

Skrevet
57 minutes ago, stjernestøv said:

Du bør slutte å la deg påvirke av denne type sjarlataner og kvakksalvere.

Anonymkode: 367db...6c5

Skrevet
25 minutter siden, laban skrev:

Høres ut som en enkel og rimelig løsning på mange psykiske lidelser: På sikt droppe medisiner og si "nok er nok" når det melder seg vanskelige tanker eller vrangforestillinger. At ingen har tenkt på det før!

Likner ikke den "metoden" litt på å si til folk som sliter, at de bare må ta seg sammen?

Forsøk å ha en litt kritisk holdning til slike selvoppnevnte "rådgivere". 

Men jeg har tro på denne personen, er jo egentlig imot medisiner jeg og. Vet bare ikke hvordan jeg skal takle ting uten, det er noe jeg må lære meg. Og jeg har truffet denne personen i RL, hun spurte faktisk "Hvor lenge har du vært synsk"? Og jeg driver å stenger igjen, Herregud hva driver jeg med?

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svindlerne som legger ut disse videoene har ofte psykoselidelser som deg. Ånder finnes ikke, så hvis man får inn meldinger fra ånder er det hallusinasjoner. 

Anonymkode: 1882b...642

Nei det tror jeg ikke på. Jeg har tro på denne personen, tenkte lenge når jeg la meg i går. Kan være feil av meg å ta medisiner. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør slutte å la deg påvirke av denne type sjarlataner og kvakksalvere.

Anonymkode: 367db...6c5

Hun hadde live sending i kveld og, kommer til å ha det endel. Jeg har tro på henne. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun hadde live sending i kveld og, kommer til å ha det endel. Jeg har tro på henne. 

Du burde tro mer på legen din, og ikke kaste bort tiden på denne type kvakkalveri. Det er bare lureri og tullball alt sammen.

Anonymkode: 38720...b38

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde tro mer på legen din, og ikke kaste bort tiden på denne type kvakkalveri. Det er bare lureri og tullball alt sammen.

Er 100 % sikker på at det ikke er lureri, dette med live sendinger er jo for å hjelpe folk. Folk kan stille spørsmål om det de lurer på. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er 100 % sikker på at det ikke er lureri, dette med live sendinger er jo for å hjelpe folk. Folk kan stille spørsmål om det de lurer på. 

Hun har nok noe hun skal selge.

Skrevet

Du går i ring stjernestøv. Det gjør jeg også. Kanskje jeg går ringere enn deg? Viktig å velge hvilken ring man skal gå i. Kanskje man skal prøve seg på nye ringer innimellom? Da går det til slutt trill rundt, men det gjør det jo uansett hvilken ring man befinner seg i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...