Gå til innhold

Hva tror du om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun har nok noe hun skal selge.

Anonymkode: 38720...b38

Nei....

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er 100 % sikker på at det ikke er lureri, dette med live sendinger er jo for å hjelpe folk. Folk kan stille spørsmål om det de lurer på. 

Og det er gratis?

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Og det er gratis?

Ja det er det. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det. 

Og hva lever hun ellers av?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva lever hun ellers av?

Litt forskjellige ting,kan ikke gå inn på det her. Av ei an har jeg bestilt numerologisk analyse,det gleder jeg meg til. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Litt forskjellige ting,kan ikke gå inn på det her. Av ei an har jeg bestilt numerologisk analyse,det gleder jeg meg til. 

De lever altså av å svindle folk med kvakksalveri.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De lever altså av å svindle folk med kvakksalveri.

Ser nå det om det står personlige ting der. 

Skrevet
11 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det tror jeg ikke på. Jeg har tro på denne personen, tenkte lenge når jeg la meg i går. Kan være feil av meg å ta medisiner. 

Dette er bekymringsfulle uttalelser. 

Skrevet
1 time siden, Janus30 skrev:

Dette er bekymringsfulle uttalelser. 

Jeg bare stenger igjen jeg med medisiner.

Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg bare stenger igjen jeg med medisiner.

Og uten medisiner blir du kjempesyk. Hvor mange ganger skal du utsette deg selv, mannen din og ungene dine for det?

Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Og uten medisiner blir du kjempesyk. Hvor mange ganger skal du utsette deg selv, mannen din og ungene dine for det?

Jeg vil jo bare lære meg å takle det, er det så galt? Men tar jo medisiner nå fordi jeg er redd for hva som vil skje hvis jeg slutter, hater å være syk. 

Skrevet (endret)
19 timer siden, stjernestøv skrev:

Av ei an har jeg bestilt numerologisk analyse,det gleder jeg meg til. 

Vitenskapen om tverrsummer?  http://www.numerologensverden.no/kalkuler-dine-tall/

Mine to skjebnetall er de samme som fødselsdagen og -måneden til sønnen min.  Virkelig mystisk - tenk at det var forutbestemt allerede da jeg ble født, at det skulle skje noe viktig på akkurat den datoen :D  Nå ble jeg helfrelst på numerologi :lol:

Endret av laban
Skrevet
3 minutter siden, laban skrev:

Vitenskapen om tverrsummer?  http://www.numerologensverden.no/kalkuler-dine-tall/

Mine to skjebnetall er de samme som fødselsdagen og -måneden til sønnen min.  Virkelig mystisk - tenk at det var forutbestemt allerede da jeg ble født, at det skulle skje noe viktig på akkurat den datoen :D  Nå ble jeg helfrelst på numerologi :lol:

Ja det er spennende :) Jeg gleder meg til min analyse :) 

Skrevet

Alle har en oppgave her i livet, NHD er psykiater og dere har deres yrker. Jeg har evner som jeg burde takle uten medisiner, det gjør meg så fortvilet å ikke takle det. 

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er spennende :) 

Laban var nok ironisk her, altså.

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg gleder meg til min analyse :) 

Hvor mye koster det?

Skrevet

Laban var nok ironisk her, altså.

Hvor mye koster det?

Å var hun? Det var ikke pent :( 

Det koster femten hundre. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det koster femten hundre. 

Du bruker 1500 hundre på dette! Har du veldig god råd?

Skrevet

Du bruker 1500 hundre på dette! Har du veldig god råd?

Nei har ikke det, men det er verdt det. Jeg må ha noe åndelig føde. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg mente ikke å ironisere over deg, men over det jeg kalte "vitenskapen om tverrsummer". 

Jeg kan en god del matte og blir ikke nevneverdig imponert over at man legger sammen tverrsummer av datoer, konsonanter og vokaler i navnet og kaller resultatet forskjellige mystiske ting. 

Det stemmer at mine "skjebnetall" er de samme som fødselsdatoen til sønnen min.  Men det er fortsatt bare noen tall.

Du finner diverse tall og algoritmer her: http://numerologi.giaever.org/Joachim+Gi%C3%A6ver/23-9-1985/#sthash.MYErvKnb.dpbs

Pythagoras hadde dreisen på trekanter, men jeg følger ham ikke ut i tallmagien.     

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg mente ikke å ironisere over deg, men over det jeg kalte "vitenskapen om tverrsummer". 

Jeg kan en god del matte og blir ikke nevneverdig imponert over at man legger sammen tverrsummer av datoer, konsonanter og vokaler i navnet og kaller resultatet forskjellige mystiske ting. 

Det stemmer at mine "skjebnetall" er de samme som fødselsdatoen til sønnen min.  Men det er fortsatt bare noen tall.

Du finner diverse tall og algoritmer her: http://numerologi.giaever.org/Joachim+Gi%C3%A6ver/23-9-1985/#sthash.MYErvKnb.dpbs

Pythagoras hadde dreisen på trekanter, men jeg følger ham ikke ut i tallmagien.     

Jeg kan ikke matte, får se når jeg får analysen hva det er. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...