AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 Skrevet 12. september 2016 Jeg skal prøve å søke voldsoffererstatning etter overgrep i barndommen, og siden jeg ikke har noen dokumentasjon på at dette har skjedd har jeg fått beskjed om å samle sammen utskrift av journal/epikriser fra sju år tilbake. Nå har jeg bodd i to fylker og har en rimelig fargerik historie i psykiatrien, med innleggelser både her og der. Må jeg ta kontakt med hver enkelt fasilitet for å få utskrift, eller kan det være samlet fylkesvis? Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne, rett og slett. Takknemlig for svar. Anonymkode: d94c2...291 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. september 2016 Skrevet 12. september 2016 I utgangspunktet må du spørre hver enkelt institusjon. Noen steder er sykehus/DPS samorganisert i et HF. Da kan de sikkert skrive ut alt fra et sted. Eksempel fra NT: DPS-Kolvereid, Namsos, Levanger og DPS-Stjørdal er samorganisert i en klinikk. Vi kan skrive ut journal samlet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 Skrevet 12. september 2016 Det er NT jeg hører til. Så da kan jeg ringe Stjørdal DPS og få utskrift av poliklinisk behandling OG mine gale perioder på Levanger Galehus? Anonymkode: d94c2...291 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 Skrevet 12. september 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er NT jeg hører til. Så da kan jeg ringe Stjørdal DPS og få utskrift av poliklinisk behandling OG mine gale perioder på Levanger Galehus? Anonymkode: d94c2...291 Ja. Men ikke kall det Galehus. Anonymkode: a0efa...861 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. september 2016 Skrevet 12. september 2016 Det kan du :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.