Gå til innhold

Redd mine sinte emosjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er livredd et ulmende sinne som jeg demper ned i perioder uten at noen merker det.

Opplevde i fjor åbli det jeg vil betegne som eksplosiv , utagerte gjennom raserianfall, en gang med ødeleggelse av gjenstander. Ikke skjedd før og jeg har vært sjokkert over meg selv , redd jeg flytter grenser . Tapt mye ansikt ( slik jeg kjenner )tapt funksjon på mange måter, noen gir er vekk , gi opp følelse ,håpløshetstanker nærliggende , dradd mellom tro/ tvil , trolig en del paranoia , vet ikke hvor jeg plasserer sinne . Håper det er mot meg selv , men tror en kan bli så sint på seg selv at det er farlig ? Redd jeg har alvorlig psykisk sykdoms utvikling innimellom , som jeg kan gå i svart . Veldig ekkelt . 

Anonymkode: 51286...da9

Gjest Kanuttius
Skrevet

Kjenner du dette sinnet ofte? Det virker som du blir redd deg selv og dine negative følelser og da er det vel på tide å få hjelp av noen som kan dette. Kanskje ett kurs i Sinne mestring? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...