AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 Skrevet 12. september 2016 Kjenner jeg er livredd et ulmende sinne som jeg demper ned i perioder uten at noen merker det. Opplevde i fjor åbli det jeg vil betegne som eksplosiv , utagerte gjennom raserianfall, en gang med ødeleggelse av gjenstander. Ikke skjedd før og jeg har vært sjokkert over meg selv , redd jeg flytter grenser . Tapt mye ansikt ( slik jeg kjenner )tapt funksjon på mange måter, noen gir er vekk , gi opp følelse ,håpløshetstanker nærliggende , dradd mellom tro/ tvil , trolig en del paranoia , vet ikke hvor jeg plasserer sinne . Håper det er mot meg selv , men tror en kan bli så sint på seg selv at det er farlig ? Redd jeg har alvorlig psykisk sykdoms utvikling innimellom , som jeg kan gå i svart . Veldig ekkelt . Anonymkode: 51286...da9 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Kjenner du dette sinnet ofte? Det virker som du blir redd deg selv og dine negative følelser og da er det vel på tide å få hjelp av noen som kan dette. Kanskje ett kurs i Sinne mestring? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.