Gå til innhold

Bedøvelse/blodprøve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrekk for blodprøve i armen. Men å sette bedøvelse for å fjerne føflekker, gjør meg ingenting. uansett om det er for, hånd, rompe. Kan du definere om det er sprøyteskrekk jeg lider av da? Alt går til legen, utenom blodprøve i armen. Der stopper det. stikk på fingertuppen går. Kan det ha noe med at ved blodprøve så suger dem ut . Å ved bedøvelse så sprøyter dem inn væske? Skjønner du hva jeg skal frem til? ved bedøvelse så blir jo smerten borte så fort bedøvelsen virker. Mens blodprøve så kjenner du jo det lenge etterpå. er det der det ligger?? Å se sprøytespisser gjør meg ingenting. Men snur meg bort når de setter bedøvelse. Blodprøve syns jeg er vondt når de stikker inn spissen, vondt når det suges ut blod å vondt etterpå. Hjelper kanskje ikke at sekretæren sier irritert at : kan du sitte stille da?? etter andre stikk forsøk. Ikke alle som har forståelse for at voksne har skrekk. Hva hadde du gjort med en pasient/klient du skulle kurert blodprøve for??

Anonymkode: 46797...981

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...