AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Regnes man fremdeles som kronisk suicidal selv om det er "pauser" fra slike impulser innimellom? Nå har jeg ikke hatt selvmordslyst med planer og impulser på rundt to uker. Men i dag er de plutselig tilbake med sterk styrke. Er dette da fremdeles kronisk? Anonymkode: bde13...618 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regnes man fremdeles som kronisk suicidal selv om det er "pauser" fra slike impulser innimellom? Nå har jeg ikke hatt selvmordslyst med planer og impulser på rundt to uker. Men i dag er de plutselig tilbake med sterk styrke. Er dette da fremdeles kronisk? Anonymkode: bde13...618 Det avhenger noe av hvor lange disse pausene er (generelt og ikke kun denne ene gangen på 2 uker) og hvordan man forholder seg til selvmordstankene når de oppstår. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Det er fremdeles kronisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er fremdeles kronisk. Hvordan bør slikt noe behandles? Hva pleier du å gjøre med slike pasienter? Anonymkode: bde13...618 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bør slikt noe behandles? Hva pleier du å gjøre med slike pasienter? Anonymkode: bde13...618 En følger behandlingsretningslinjene for den underliggende diagnosen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: En følger behandlingsretningslinjene for den underliggende diagnosen. Er det sannsynlig at den underliggende årsaken er bipolar lidelse? Kan dette komme av bp aleine, eller tror du det er mer komplekst? F.eks. personlighetsforstyrrelse? Jeg har bp, men må kanskje også ha en type pf i tillegg for å kunne ha slike symptomer? Takknemlig hvis du vil svare på dette også. Anonymkode: bde13...618 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.