Gå til innhold

Bråseponering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg vente meg av abstinenssymptomer nå som jeg har bråseponert lamictal 500 mg, cipralex 10 mg, wellbutrin 300 mg og fluanxol 4 mg? Jeg har ikke ringt psykiateren min og fortalt om min beslutning ennå men det burde jeg kanskje? Jeg har jo psykologen min men han har ikke peiling på medisiner.

Dette er på andre døgnet. Det eneste jeg føler er litt sitring, litt on-off hodepine, jeg føler meg litt fjern og litt på tuppa.

Jeg betviler diagnosene mine. Psykiatri er ingen eksakt vitenskap.

Skrevet

Det tror jeg virkelig ikke du ønsker å vite. Det kommer til å gå minst like galt som da du bråseponerte blodtrykksmedisiner.

Og du har her ingen garanti for at medisinene vil virke som vanlig igjen, og du kan risikere å måtte ta økte doser eller eksperimentere i lang tid med nye medisiner.

Vær så snill, hør på meg og gjør det voksne. Ta medisinene dine igjen. For dette kan gå virkelig til helvete..

Skrevet
12 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det tror jeg virkelig ikke du ønsker å vite. Det kommer til å gå minst like galt som da du bråseponerte blodtrykksmedisiner.

Og du har her ingen garanti for at medisinene vil virke som vanlig igjen, og du kan risikere å måtte ta økte doser eller eksperimentere i lang tid med nye medisiner.

Vær så snill, hør på meg og gjør det voksne. Ta medisinene dine igjen. For dette kan gå virkelig til helvete..

Ikke vær så pessimistisk da! Dette kan da gå helt greit! Jeg betviler diagnosen sterkt.

Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Ikke vær så pessimistisk da! Dette kan da gå helt greit! Jeg betviler diagnosen sterkt.

Gondor, nå er du ute å sykler på dette jordet igjen, les dine gamle innlegg :-).

Print dem ut, heng dem på kjøleskapet til skrekk og advarsel.

Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Gondor, nå er du ute å sykler på dette jordet igjen, les dine gamle innlegg :-).

Print dem ut, heng dem på kjøleskapet til skrekk og advarsel.

Jeg har aldri tidligere gått helt i mål med å seponere alt. Jeg har lyst til å bli kvitt alle de giftstoffene som raser rundt i hodet mitt og kroppen min. Jeg vil bli frisk og sunn og bare være den jeg er. Jeg har sendt en sms til psykiateren min. Han svarer vel en eller annen gang.

Skrevet
2 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg har aldri tidligere gått helt i mål med å seponere alt. Jeg har lyst til å bli kvitt alle de giftstoffene som raser rundt i hodet mitt og kroppen min. Jeg vil bli frisk og sunn og bare være den jeg er. Jeg har sendt en sms til psykiateren min. Han svarer vel en eller annen gang.

Jeg og vil bli kvitt giftstoffene, forstår deg veldig godt. Er på nippet til å gjøre det samme, jeg vil være MEG! Og jeg tviler også på diagnosen, tror det er evner. Lykke til!

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg og vil bli kvitt giftstoffene, forstår deg veldig godt. Er på nippet til å gjøre det samme, jeg vil være MEG! Og jeg tviler også på diagnosen, tror det er evner. Lykke til!

Takk!

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Gondor skrev:

Hva tror du at du lider av da?

Foruten å spille russisk rulett med seks kuler i revolveren.. :( 

Endret av issomethingwrong
Skrevet
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hva tror du at du lider av da?

Foruten å spille russisk rulett med seks kuler i revolveren.. :( 

Jeg tror ikke jeg lider av noe som helst. Bipolar 2 er en forholdsvis ny og dessuten populær diagnose å gi. PF driter jeg i. Det er bare tull.

Skrevet
51 minutter siden, Gondor skrev:

Det stemmer, du har blitt så dårlig og ustabil at du har gjort alt du har kunnet for å komme tilbake til der du var. 

Du har en livslang lidelse og du trenger medisiner. Dersom du skal seponere medisiner så synes jeg i det minste du får gjøre det sammen med behandler slik at nedtrappingen blir minst mulig ubehagelig.

Skrevet

At du vil deg selv så vondt som å bråseponere antidepressiva :o Nedtrappingen er grusom nok når man trapper ned gradvis.. 

Anonymkode: ce9f7...7ef

Skrevet

Forstår deg så godt, Gondor! Var i samme situasjon i vinter/våres. Jeg bråsluttet med alle medisiner. Men det er absolutt IKKE å anbefale! Først gikk det veldig fint, men etterhvert ble jeg dårligere og dårligere. Til slutt endte jeg opp med å bli innlagt for første gang i mitt liv! Der begynte jeg med medisiner igjen, og er nå så og si symptomfri. ;)

Anonymkode: 7a42c...e2c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...