Gå til innhold

Innadvendt eller utadvendt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I oppveksten var jeg veldig innadvendt. Nå kan jeg være begge deler. Jeg har mistet mange hemninger. Sannsynligvis pga medisiner. 

Etter å ha vært sammen med flere mennesker der jeg har vært uttadvent, får jeg store problemer. Jeg blir usikker på de andre. Usikker på hvordan andre oppfatter meg. Jeg vil ikke leve mer. Livet blir for komplisert. Det er tryggere å være innadvent. Men jeg trives ikke der. Er det vanlig at utadvendte personer angrer alt,

Anonymkode: 087a9...8df

Skrevet

Introverthet og det å ha psykiske problemer knyttet til sosiale relasjoner eller situasjoner er ikke det samme. Hvis man i oppveksten liksom "trekker seg tilbake" og er reservert, så kan man gå glipp av endel erfaringer som ville gjort en mer robust.

Skrevet
21 timer siden, Kanonføde skrev:

Introverthet og det å ha psykiske problemer knyttet til sosiale relasjoner eller situasjoner er ikke det samme. Hvis man i oppveksten liksom "trekker seg tilbake" og er reservert, så kan man gå glipp av endel erfaringer som ville gjort en mer robust.

Når jeg sliter så mye som jeg gjør er det kanskje bedre om jeg blir som før og trekker meg inn i meg selv. Unngår større sosiale sammenkomster.

Skrevet
50 minutes ago, AnonymBruker said:

Når jeg sliter så mye som jeg gjør er det kanskje bedre om jeg blir som før og trekker meg inn i meg selv. Unngår større sosiale sammenkomster.

Kanskje?

Hvem vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...