Gå til innhold

Det føles bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag hatt time på DPS, noe jeg gruet meg ganske mye til i dag. Timen gikk bra og jeg fikk skryt av at jeg var flink å følge opp behandling og å holde meg selv i gang. Det føles bra å få god tilbakemelding på det jeg gjør for det krever mye av meg for å få det til når jeg mange gang egentlig bare har lyst til å gi opp. Enkelte ganger er det lett å glemme at dette er noe jeg gjør for meg selv.

Nå har jeg gått til behandling i ca. et år og det er bare begynnelsen. Har fått beskjed om at dette kan ta flere år så jeg må bare prøve å smøre meg med tålmodighet.

Må bare legge til at jeg er imponert av dere som har gått til behandling i mange, mange år. Dere er flinke ikke glem det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...