Gå til innhold

hverken opp eller ned!!

Gjest Venusia

Anbefalte innlegg

Gjest Venusia

Jeg er en 23 aar gammel jente som har klart aa slanke meg sakte men sikkert ned til 64 kilo fra 75 for ett aar siden. Jeg er 173 cm hoy saa jeg er veldig naert maalet, men de site fire kiloene sitter som stopt!

I julen ga jeg blaffen i alt som heter sunn mat og slanking og spiste godt, likevel gikk jeg ikke opp en kilo! Det er jo positivt, men det rare er at selv om jeg har kuttet kraftig ned paa matmengden i over en uke, saa veier jeg fortsatt det samme! Er det noen som har noen tips? Vet jeg burde begynne aa trene igjen, og det skal jeg, bare denne forkjolelsen gir seg...

Takknemlig for synspunkter

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har nådd den vekta som liksom er "idealvekta" til kroppen din...er ikke sikker jeg....vær gla..:)...er glad at noen ga blaffen i slankin i Jula..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...