Gå til innhold

Shit, hva skjer nå?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Har tatt Lithionit i to døgn, og begynner å bli hypoman. Skjønner ikke hvorfor. Litium kan vel ikke gjøre en manisk, når det virker antimansik? Er kanskje bare sykdommens gang, og tilfeldig at det skjer nå. At litiumet ikke har begynt å virke enda? Eller?

Anonymkode: 7ef03...227

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! Har tatt Lithionit i to døgn, og begynner å bli hypoman. Skjønner ikke hvorfor. Litium kan vel ikke gjøre en manisk, når det virker antimansik? Er kanskje bare sykdommens gang, og tilfeldig at det skjer nå. At litiumet ikke har begynt å virke enda? Eller?

Ooog burde jeg si i fra til fastlegen eller DPS om det? Eller skal jeg bare vente til litiumet begynner å få effekt? Egentlig greit for meg å være sånn her, så.

Gjest franklyscarlet
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ooog burde jeg si i fra til fastlegen eller DPS om det? Eller skal jeg bare vente til litiumet begynner å få effekt? Egentlig greit for meg å være sånn her, så.

NHD, har du noen gang hørt om noen som har blitt hyper ved oppstart av litium?

Skrevet
13 minutter siden, BamseLiten skrev:

Kan det stå noe i pakningsvedlegget?  

Nope, finner ingenting som tyder på det.

Skrevet

Det skal stoooore doser litium til for virke mot mani så det er nok tilfeldig 

Skrevet

334 mg brukte jeg mot manisk psykose og det var uten effekt 

Skrevet
48 minutter siden, Annkarin skrev:

334 mg brukte jeg mot manisk psykose og det var uten effekt 

Ja, ikke sant. Det er nok tilfeldig at det kom akkurat nå. Ja,ja. Har i hvertfall vært effektiv i dag. Trent styrke, rydda, støvsugd, vaska og shina hele huset, lest til eksamen, løpt 7 km med 176-188 i puls hele veien, og nå tror jeg jeg skal ut å kjøpe godteri. Deilig å ha energi igjen etter to tunge depressive måneder :D Våkne til live...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter to døgn er du ikke oppe i steady state. Enten er manien på gang av seg selv, eller så er det placebo.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant. Det er nok tilfeldig at det kom akkurat nå. Ja,ja. Har i hvertfall vært effektiv i dag. Trent styrke, rydda, støvsugd, vaska og shina hele huset, lest til eksamen, løpt 7 km med 176-188 i puls hele veien, og nå tror jeg jeg skal ut å kjøpe godteri. Deilig å ha energi igjen etter to tunge depressive måneder :D Våkne til live...

Hvordan går det nå? Fortsatt full guffe? 

Skrevet
2 timer siden, Janus30 skrev:

Hvordan går det nå? Fortsatt full guffe? 

Ja, men ikke over the top, da. Så lenge det ikke blir verre, så synes jeg bare det er fint.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke over the top, da. Så lenge det ikke blir verre, så synes jeg bare det er fint.

Ble bare overrasket over tidspunktet. -Men det blir jeg for så vidt hver gang. Rart hvordan det "bråskifter" i hjernen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...