AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 Hele uka har vært et mareritt for meg med lite søvn og dårlig matlyst pga ting som skjer. Kvalm og urolig hele tiden. Det ene sjokket etter det andre kommer. Har nesten ikke rukket å fordøye det ene før det neste kommer. Har gjort alt for å holde meg oppegående og unngå å bli knekt av det. Forsøkt å være sterk. I ettermiddag fikk jeg meg til slutt en total knekk etter nok et sjokk selv om det var et mindre ett, men summen av alt knekte meg. Jeg klarte ikke å være sterk og holde igjen og skjule smerten mer og lot mannen min "ta i mot" alt og masse tårer. Han blir fortvilet når han ser meg sånn, han har også sett at dette har tæret på meg hele uka. I tillegg er han forbanna pga behandlingen jeg får av de det gjelder. Hva gjør man i en sånn situasjon. Jeg har lite krefter igjen og har arbeidshelg. Det vil neppe være noe bedre i morgen. Hva skal jeg si til sjefen? Jeg må si fra så fort som mulig for at de skal skaffe vikarer. Jeg ble sendt hjem fra jobb tidligere denne uka pga migrene og kan ikke skylde på det. Var syk i 3 dager. Orker ikke å gå på jobb, er så innmari sliten. Har heller ikke noe der å gjøre. Takk for evt råd. Anonymkode: 3e92c...31b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele uka har vært et mareritt for meg med lite søvn og dårlig matlyst pga ting som skjer. Kvalm og urolig hele tiden. Det ene sjokket etter det andre kommer. Har nesten ikke rukket å fordøye det ene før det neste kommer. Har gjort alt for å holde meg oppegående og unngå å bli knekt av det. Forsøkt å være sterk. I ettermiddag fikk jeg meg til slutt en total knekk etter nok et sjokk selv om det var et mindre ett, men summen av alt knekte meg. Jeg klarte ikke å være sterk og holde igjen og skjule smerten mer og lot mannen min "ta i mot" alt og masse tårer. Han blir fortvilet når han ser meg sånn, han har også sett at dette har tæret på meg hele uka. I tillegg er han forbanna pga behandlingen jeg får av de det gjelder. Hva gjør man i en sånn situasjon. Jeg har lite krefter igjen og har arbeidshelg. Det vil neppe være noe bedre i morgen. Hva skal jeg si til sjefen? Jeg må si fra så fort som mulig for at de skal skaffe vikarer. Jeg ble sendt hjem fra jobb tidligere denne uka pga migrene og kan ikke skylde på det. Var syk i 3 dager. Orker ikke å gå på jobb, er så innmari sliten. Har heller ikke noe der å gjøre. Takk for evt råd. Anonymkode: 3e92c...31b Da bruke du egenmelding for morgendagen. Søndag klarer du kanskje å jobbe. Det er bare å si til sjefen at du er syk. Anonymkode: 587d1...330 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. september 2016 Skrevet 16. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele uka har vært et mareritt for meg med lite søvn og dårlig matlyst pga ting som skjer. Kvalm og urolig hele tiden. Det ene sjokket etter det andre kommer. Har nesten ikke rukket å fordøye det ene før det neste kommer. Har gjort alt for å holde meg oppegående og unngå å bli knekt av det. Forsøkt å være sterk. I ettermiddag fikk jeg meg til slutt en total knekk etter nok et sjokk selv om det var et mindre ett, men summen av alt knekte meg. Jeg klarte ikke å være sterk og holde igjen og skjule smerten mer og lot mannen min "ta i mot" alt og masse tårer. Han blir fortvilet når han ser meg sånn, han har også sett at dette har tæret på meg hele uka. I tillegg er han forbanna pga behandlingen jeg får av de det gjelder. Hva gjør man i en sånn situasjon. Jeg har lite krefter igjen og har arbeidshelg. Det vil neppe være noe bedre i morgen. Hva skal jeg si til sjefen? Jeg må si fra så fort som mulig for at de skal skaffe vikarer. Jeg ble sendt hjem fra jobb tidligere denne uka pga migrene og kan ikke skylde på det. Var syk i 3 dager. Orker ikke å gå på jobb, er så innmari sliten. Har heller ikke noe der å gjøre. Takk for evt råd. Anonymkode: 3e92c...31b Jeg synes du skal på jobb. Tenk om alle skulle holdt seg hjemme hver gang man har en utfordring på hjemmebane. En krangel med bror ol er ikke fraværsgrunn god nok, synes jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 10 timer siden, Nicklusheletida skrev: Jeg synes du skal på jobb. Tenk om alle skulle holdt seg hjemme hver gang man har en utfordring på hjemmebane. En krangel med bror ol er ikke fraværsgrunn god nok, synes jeg. Tenk om alle hadde vært så sterke som deg og taklet slike ting. Jeg har sovet i gjennomsnitt 3 timer hver natt denne uka. Og jeg er sliten og utmattet fordi jeg har problemer med å få i meg mat også. Konstant urolig. Jeg er sjelden borte fra jobb og jeg presser meg alltid til å prøve med mindre jeg er sengeliggende med feks migrene. Jeg går faktisk på jobb med migrene og feber også. Er jeg hjemme så skriver jeg ikke egenmelding heller. Måtte for øvrig dra hjem idag. Noen var snille og stilte opp for meg fordi jeg stiller opp for dem. Men jeg prøvde. Ps. Jeg har ikke kranglet med en bror. Jeg fikk alle søsken i mot meg og grove beskyldninger. Til slutt klarte jeg ikke mer og knakk sammen. Skulle gjerne taklet det mye bedre. Anonymkode: 3e92c...31b 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17. september 2016 Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk om alle hadde vært så sterke som deg og taklet slike ting. Jeg har sovet i gjennomsnitt 3 timer hver natt denne uka. Og jeg er sliten og utmattet fordi jeg har problemer med å få i meg mat også. Konstant urolig. Jeg er sjelden borte fra jobb og jeg presser meg alltid til å prøve med mindre jeg er sengeliggende med feks migrene. Jeg går faktisk på jobb med migrene og feber også. Er jeg hjemme så skriver jeg ikke egenmelding heller. Måtte for øvrig dra hjem idag. Noen var snille og stilte opp for meg fordi jeg stiller opp for dem. Men jeg prøvde. Ps. Jeg har ikke kranglet med en bror. Jeg fikk alle søsken i mot meg og grove beskyldninger. Til slutt klarte jeg ikke mer og knakk sammen. Skulle gjerne taklet det mye bedre. Anonymkode: 3e92c...31b Ok, jeg vet jo ikke hva dette dreier seg om egentlig og at jeg er spesielt sterk, tror jeg heller ikke. Varier nok det hvor sterk jeg føler meg. Jeg var bare opptatt av at du ikke skulle skaffe deg nye problemer. Nå hadde du greid å løse et problem og jeg tenkte det var dumt om du skaffet deg ett nytt problem som å balle det til med jobben. Jeg tenkte det var best på lengre sikt om du møtte på jobb og heller brukte fritiden til å sove lenge og hente ny energi. Men du vet jo best selv hvor mye du greier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.