Gå til innhold

jeg merker at folk på jobben avviser meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å snakke uten å bli avbrutt av andre, men det skjer aldri. Men når jeg avbryter dem, så blir jeg oversett og arbeidslederen der gir meg ofte "talk to the hand" tegnet med hånda si til meg. Jeg blir vel ikke respektert da vel? Dette er på en "sysselsetting uførejobb". Jeg klager om naboen sin søppellukt i leiligheten som siver inn til min leilighet. Personalet sier at de ikke kan gjøre noe når han banker i veggen i tide og utide, og at stilletiden er 23.00 og at jeg bare må venne meg til å bo sån. (Jeg bor på en "PU" bolig.

Skrevet

Det er nok bedre for deg å ta dette opp med arbeidsleder enn oss på dol. Kanskje snakker du for mye, kanskje du gjentar deg selv ofte, kanskje tegnet arbeidslederen gir er et "nå må du vente til den som prater er ferdig"-tegn, mer enn "talk to the hand". Det er kun de som har vært i situasjonen som kan svare riktig på dette. 

Det er aldri hyggelig å bli avbrutt. Jeg opplever ofte at jeg blir avbrutt. Noen ganger forsøker jeg å fortsette å si det jeg skulle si, men da er det ingen som hører. Jeg vet jeg kan prate ganske lavt så det kan ha noe med det å gjøre. Alternativt er det bare ikke særlig interessant det jeg sier. Det er en ubehagelig følelse så jeg forstår at du reagerer på det. Men jeg tror egentlig ingen tenker noe over det. Tror ikke det er sånn at de går inn for å ikke respektere deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...