Gå til innhold

Driver meg selv til h.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver meg selv til døden. Sammenbrudd og galskap. Får ikke hjelp. Paranoid. Putter i meg ekstremt mye ulike medisiner. Vrangforestillinger? Plager partner fra vettet. Lurer på om en djevel eller karma står bak alt det vonde. Er urimelig og hysterisk. Andre orker ikke mer. Mista kontrollen over oppførselen min. Selvdestruktive tanker. Har ingen identitetsføkelse nå. Får ingen hjelp. Veldig ustabil. Tror andre går bak ryggen min. Oppfører meg motsatt av slik jeg vil.

Legen ringer aldri tilbake, får aldri telefonkontakt med behandler. Overlatt til meg selv slik jeg har det i lengre tid. Begynner å få grenseløse følelser og tanker. Helt utmattet. Driver folk vekk og det gjør meg panikk slagen.

Hva gjør jeg. 

Anonymkode: 76ec2...18a

Skrevet

Du skriver "Oppfører meg motsatt av slik jeg vil " Ja du ønsker selvfølgelig ikke å ha det slik. Så spørsmålet blir, hvor skal du begynne for å få det bedre med deg selv ? Og hvordan kan  du gjøre det ?

Skrevet
45 minutter siden, FGT skrev:

Du skriver "Oppfører meg motsatt av slik jeg vil " Ja du ønsker selvfølgelig ikke å ha det slik. Så spørsmålet blir, hvor skal du begynne for å få det bedre med deg selv ? Og hvordan kan  du gjøre det ?

Har bedt om hjelp men får ikke hjelp. Har etterhvert som jeg har blitt dårligere utvikla en slags morbid fantasi som er veldig destruktiv. For meg selv. Har opparbeidet enorm aggresjon og da ingen forstår så retter jeg aggresjon mot meg selv. Så føler meg utarmet, uten krefter. Dusjer ikke lenger, jeg som egentlig er så jålete. Funksjon er lik null. Vil dø men tør ikke. Enorm psykisk smerte over tid. Klarer ikke mer. Får bare avslag på avslag. Dette går ikke rette veien og er nå helt paralysert. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bedt om hjelp men får ikke hjelp. Har etterhvert som jeg har blitt dårligere utvikla en slags morbid fantasi som er veldig destruktiv. For meg selv. Har opparbeidet enorm aggresjon og da ingen forstår så retter jeg aggresjon mot meg selv. Så føler meg utarmet, uten krefter. Dusjer ikke lenger, jeg som egentlig er så jålete. Funksjon er lik null. Vil dø men tør ikke. Enorm psykisk smerte over tid. Klarer ikke mer. Får bare avslag på avslag. Dette går ikke rette veien og er nå helt paralysert. 

Hva slags hjelp har du bedt om? Hva er begrunnelsene for avslagene?

Anonymkode: 3a22c...4de

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...