Gå til innhold

Bare noen tanker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fokuseres så mye på kropp og sunnhet, men hvor mange er rene i sinn og hjerte? Er ikke det like viktig? Føler at jeg er ren i sinn og hjerte, at jeg har en oppgave her på jorden. Den oppgaven inkluderer ikke medisiner, har så lyst å ta fatt på min oppgave. Lære meg å takle livet og det som følger med, min sjebne. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det fokuseres så mye på kropp og sunnhet, men hvor mange er rene i sinn og hjerte? Er ikke det like viktig? Føler at jeg er ren i sinn og hjerte, at jeg har en oppgave her på jorden. Den oppgaven inkluderer ikke medisiner, har så lyst å ta fatt på min oppgave. Lære meg å takle livet og det som følger med, min sjebne. 

Hva legger du i å være ren i sinn og i hjertet?

Skrevet
8 minutter siden, XbellaX skrev:

Hva legger du i å være ren i sinn og i hjertet?

Å være sann mot seg selv om omverden, si sannheten...selv om det høres sykt ut. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det høres ikke sykt ut i det hele tatt. Løgn er f.eks. noe de aller fleste av oss driver med i større eller mindre grad, løgn/destruktiv adferd virker helt klart inn på vårt sjelsliv. 

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det høres ikke sykt ut i det hele tatt. Løgn er f.eks. noe de aller fleste av oss driver med i større eller mindre grad, løgn/destruktiv adferd virker helt klart inn på vårt sjelsliv. 

Ja løgn er det verste jeg vet, det er en svart og negativ energi. Jeg merker fort når folk lyver, og det gjør meg trist. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
37 minutter siden, stjernestøv skrev:

I ditt tilfelle betyr "sannheten"  og å " være ren i sinn og hjerte " at ufoene kommer og tar deg.

Lykke til med " sannheten" :rolleyes:

Endret av Nicklusheletida
Skrevet
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

I ditt tilfelle betyr "sannheten"  og å " være ren i sinn og hjerte " at ufoene kommer og tar deg.

Lykke til med " sannheten" :rolleyes:

Uff! Det er ikke sikkert ufoene kommer og tar meg, tror ikke de kommer til meg nå som jeg tar p.sprøyten. De kan ikke hente egg, føler ihvertfall at de har gitt meg fred. 

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff! Det er ikke sikkert ufoene kommer og tar meg, tror ikke de kommer til meg nå som jeg tar p.sprøyten. De kan ikke hente egg, føler ihvertfall at de har gitt meg fred. 

Det var en artig og oppfinnsom forklaring. Ha en fin lørdag :-)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Det var en artig og oppfinnsom forklaring. Ha en fin lørdag :-)

Jo takk! Ha en fin lørdag der og :-) 

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Ingen har noen spesiell oppgave. 

Anonymkode: 7b378...088

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har noen spesiell oppgave. 

Jo alle har det. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo alle har det. 

Nei, alt er en kosmisk tilfeldighet, alt er bare kaos og ingen har noen oppgaver.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alt er en kosmisk tilfeldighet, alt er bare kaos og ingen har noen oppgaver.

Jo for tenk det har de/vi. Tror det er meningen jeg skal ha sex og, men lysten er ikke der. Og DET er pga medisinene. 

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo for tenk det har de/vi. 

Det finnes det ikke fnugg av bevis for.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes det ikke fnugg av bevis for.

Nei men det finnes viten...å vite er en bra ting. Jeg vet pga ting jeg har opplevd. 

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Joda, men er ikke du nå i ferd med å late som overvekt ikke betyr noe så lenge du klarer å skjøtte denne oppgaven du mener du har på jorden? Er det ikke en fordel å ha en kropp som er frisk og fungerer greit i det minste om du skal klare å utføre dette? En kropp som ikke virker (enten på grunn av overvekt eller sykdom) er vel en hindring? Alt blir jo lettere om kroppen fungerer rimelig bra.

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Når mener du at aliens har vært hos deg og hentet egg? Etter at du ble syk og begynte med medisiner?

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei men det finnes viten...å vite er en bra ting. Jeg vet pga ting jeg har opplevd. 

Viten uten beviser er helt verdiløst.

Skrevet
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Joda, men er ikke du nå i ferd med å late som overvekt ikke betyr noe så lenge du klarer å skjøtte denne oppgaven du mener du har på jorden? Er det ikke en fordel å ha en kropp som er frisk og fungerer greit i det minste om du skal klare å utføre dette? En kropp som ikke virker (enten på grunn av overvekt eller sykdom) er vel en hindring? Alt blir jo lettere om kroppen fungerer rimelig bra.

Målet mitt er å få en sunnere kropp. 

Skrevet
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Når mener du at aliens har vært hos deg og hentet egg? Etter at du ble syk og begynte med medisiner?

De har gjort det siden ungdommen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...