Gå til innhold

Samboeren er skuffet over meg.

Anbefalte innlegg

I ettermiddag ville han ha meg med på fjellet å gå tur, men jeg orket ikke. Hadde laget fårikål, spist og ryddet...da var jeg gåen. Måtte legge meg nedpå og ta ibux og paracet. Nå har jeg komt meg litt, da tør jeg ikke gjøre mer i dag. Er jeg en elendig samboer? Vil gjerne orke mer. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413661-samboeren-er-skuffet-over-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja dårlig form, forstår bare ikke hvorfor. Eller mener du dårlig kondis? Er ikke bare det heller. 

Jeg mente egentlig dårlig kondis, men når jeg tenker meg om får vel du nok råd om å komme i form. Det var bra av samboeren din at han ville ta deg med.

Du lagde jo fårikål da, og det gir kanskje et par plusspoeng.

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg mente egentlig dårlig kondis, men når jeg tenker meg om får vel du nok råd om å komme i form. Det var bra av samboeren din at han ville ta deg med.

Du lagde jo fårikål da, og det gir kanskje et par plusspoeng.

Han er vegetarianer, det var til meg og min sønn. Men har tenkt å begynne å lage vegetarmat og, vi har jo bare godt av det. 

Han gikk på en fjelltopp i dag, og nå er han ute og sykler igjen. Skulle hatt litt av den energien, han er så sprek og jeg er motsatt. Vil ha bedre kondis og klare mer. 

Annonse

Jeg vil virkelig anbefale deg mosjon eller trening. Det gir overkudd, tro det eller ei.

Du må begynne å investere i helsa di, Stjernestøv. Du kan få hjelp til det, men det er ingen andre enn deg som kan gjøre jobben. 

Jeg skjønner godt at det ikke er noe liv for deg det livet du lever nå. Men det er faktisk mulig å endre det - om du vil.

Anonymkode: fbfc9...8f4

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil virkelig anbefale deg mosjon eller trening. Det gir overkudd, tro det eller ei.

Du må begynne å investere i helsa di, Stjernestøv. Du kan få hjelp til det, men det er ingen andre enn deg som kan gjøre jobben. 

Jeg skjønner godt at det ikke er noe liv for deg det livet du lever nå. Men det er faktisk mulig å endre det - om du vil.

Anonymkode: fbfc9...8f4

Jeg vil. 

Annonse

Egentlig burde jeg sagt at jeg forstår om samboeren din er litt skuffet over deg, men samtidig så vet jeg at han ikke gjør en dritt for å hjelpe deg (f.eks droppe å kjøpe godteri og gidde å kjøre deg til skogen, eller gidde å gå turer i ditt tempo) så jeg vet egentlig ikke hvem av dere som burde være mest skuffa. Jeg tror ikke det er han.

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er jeg en elendig samboer? 

Jeg håper og tror at mannen min ville tolerert at jeg ikke kunne være med på ting, hvis det hadde helsemessige årsaker.

Men jeg vet at han ikke ville tolerert at vi ikke hadde sex på flere år, slik du har antydet er situasjonen hos dere. Og da ville tålmodigheten og toleransen hans for andre ting også vært minimal.

Jeg kjenner ikke samboeren din og vet ikke om dette er relevant i det hele tatt, men jeg nevner det allikevel, siden du spør såpass generelt.

6 minutter siden, Trine skrev:

Egentlig burde jeg sagt at jeg forstår om samboeren din er litt skuffet over deg, men samtidig så vet jeg at han ikke gjør en dritt for å hjelpe deg (f.eks droppe å kjøpe godteri og gidde å kjøre deg til skogen, eller gidde å gå turer i ditt tempo) så jeg vet egentlig ikke hvem av dere som burde være mest skuffa. Jeg tror ikke det er han.

Han liker sine ensomme laaange turer han. Men vi kjørte opp på fjellet og grillet en dag, men gikk ikke da. 

7 minutter siden, Trine skrev:

Han ville ha henne med på fjelltur i dag. Jeg regner med han vet litt om hva stjernestøv klarer, og tar hensyn til det.

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg håper og tror at mannen min ville tolerert at jeg ikke kunne være med på ting, hvis det hadde helsemessige årsaker.

Men jeg vet at han ikke ville tolerert at vi ikke hadde sex på flere år, slik du har antydet er situasjonen hos dere. Og da ville tålmodigheten og toleransen hans for andre ting også vært minimal.

Jeg kjenner ikke samboeren din og vet ikke om dette er relevant i det hele tatt, men jeg nevner det allikevel, siden du spør såpass generelt.

Ok. Tror ikke han vil ha sex med meg en gang, da må jeg nok bli tynnere. Men har lyst å ha et sex liv jeg og, et normalt liv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...