Gå til innhold

Samboeren er skuffet over meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, laban skrev:

Det er mange overvektige av begge kjønn som er i forhold.

Det er veldig lett å finne ut hva han mener om den saken ;)

Ja kan jo spør, hull er hull :) Men jeg har jo ikke lyst, men kan jo trene meg på det. 

2 minutter siden, cilie skrev:

Kan du ikke bestemme deg for å gå en rask tur annenhver dag med samboeren din? Så kanskje du kan legge bort ønsket om slankeoperasjon og kanskje sexlivet tar seg opp. 

Må spør han da om han vil gå tur med meg. Sex liv ja, skal spør han om han vil det og. 

Annonse

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Kan jo gjøre det i mørke, kommer ikke til å vise kroppen min. 

Jeg er også overvektig. 40 kg. Og jeg trener 3 dager i uka selv om det er tungt, men det er en investering i helsa og jeg har fått tilbake overskudd som jeg ikke hadde etter at jeg la på meg så mye. 

Jeg hadde også null sexlyst i flere år. Jeg er sikker på at samboeren din vil bli positivt overrasket om han fikk ha sex med deg. Mørket er helt greit :) lykke til :) 

Anonymkode: fbfc9...8f4

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også overvektig. 40 kg. Og jeg trener 3 dager i uka selv om det er tungt, men det er en investering i helsa og jeg har fått tilbake overskudd som jeg ikke hadde etter at jeg la på meg så mye. 

Jeg hadde også null sexlyst i flere år. Jeg er sikker på at samboeren din vil bli positivt overrasket om han fikk ha sex med deg. Mørket er helt greit :) lykke til :) 

Anonymkode: fbfc9...8f4

Så flink du er som trener :) Vil begynne i det små jeg og, gå turer ihvertfall. 

Takk :) Ja jeg skal spør om han vil, vi sover på hvert vårt soverom. Husker ei sa til meg "Skal du være samboer må du ha sex". Det er vel sant. 

Endret av stjernestøv
3 timer siden, stjernestøv skrev:

I ettermiddag ville han ha meg med på fjellet å gå tur, men jeg orket ikke. Hadde laget fårikål, spist og ryddet...da var jeg gåen. Måtte legge meg nedpå og ta ibux og paracet. Nå har jeg komt meg litt, da tør jeg ikke gjøre mer i dag. Er jeg en elendig samboer? Vil gjerne orke mer. 

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Er skuffet over meg selv og, burde klart det. Men jeg føler meg elendig, og det på tross av at jeg tar medisiner. Hva er det med meg?

Hva er hhv du og han skuffet over?

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, Trine skrev:

Egentlig burde jeg sagt at jeg forstår om samboeren din er litt skuffet over deg, men samtidig så vet jeg at han ikke gjør en dritt for å hjelpe deg (f.eks droppe å kjøpe godteri og gidde å kjøre deg til skogen, eller gidde å gå turer i ditt tempo) så jeg vet egentlig ikke hvem av dere som burde være mest skuffa. Jeg tror ikke det er han.

Hvordan kan du vite at han ikke gjør en dritt for å hjelpe ? Kanskje er det like vanskelig for samboeren å hjelpe som det er for dolerne ? Samboeren lever med det til daglig. Det kan umulig bare være enkelt bestandig og jeg tenker at han må da få lov til å tenke på seg selv. Det blir helt feil å legge skylden på andre. Motivasjonen til Stjernestøv må komme innenfra og gjør den ikke det er det ingenting som nytter. Da må andre få lov til å tenke på eget liv. Man kan ikke hjelpe noen som ikke vil hjelpes.

Nicklusheletida
4 timer siden, stjernestøv skrev:

I ettermiddag ville han ha meg med på fjellet å gå tur, men jeg orket ikke. Hadde laget fårikål, spist og ryddet...da var jeg gåen. Måtte legge meg nedpå og ta ibux og paracet. Nå har jeg komt meg litt, da tør jeg ikke gjøre mer i dag. Er jeg en elendig samboer? Vil gjerne orke mer. 

Ja muligens har han litt grunn til å være skuffet og du har Ja, du har en psykdom og den må han ta hensyn til. Det må han enten han vil eller ei. Han har ikke så mye valg, men du kan prøve å yte litt mer enn det gjør for å komme i bedre form. 

Du snakker om at du ønsker noen som dtar deg i gang, men så har du altså en mann som vil dra deg i gang og du sier nei.

Du bruker store deler av dagen din til å sitte på nett. Er det rart du blir sliten av å gjøre bittelitt ???

8 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja muligens har han litt grunn til å være skuffet og du har Ja, du har en psykdom og den må han ta hensyn til. Det må han enten han vil eller ei. Han har ikke så mye valg, men du kan prøve å yte litt mer enn det gjør for å komme i bedre form. 

Du snakker om at du ønsker noen som dtar deg i gang, men så har du altså en mann som vil dra deg i gang og du sier nei.

Du bruker store deler av dagen din til å sitte på nett. Er det rart du blir sliten av å gjøre bittelitt ???

Forstår. Men jeg blir ikke bare fysisk sliten, det er psykisk og. Skal si ja neste gang han vil ha meg på tur. 

Nicklusheletida
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Forstår. Men jeg blir ikke bare fysisk sliten, det er psykisk og. Skal si ja neste gang han vil ha meg på tur. 

Jo, men er man i fysisk dårlig form går det også ut over psyken etter hvert.

Til og med vi som ikke har en psykisk sykdom merker dette. 

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

At jeg ikke klarer mer...

Hva legger du i "klarer"? At du ikke prøver mer, eller at du ikke er i stand til å gjøre mer? Det er jo to svært ulike ting, og jeg tror du er i stand til å gjøre mye mer enn det du gjør pr i dag. Dette gjetter jeg mannen (og sønnen) din ser også, og jeg har forståelse for at han/de kan være skuffet over at du ikke prøver mer faktisk.

Ut fra det du skriver her inne har jeg ikke fått forståelsen av at mannen din er uttrykker skuffelse over at du har den sykdommen du har, derimot syns jeg det høres ut som både han og sønnen har vært tålmodige og tålerente i mange, mange år.

Standardsvaret ditt her på dol er "ja det kan jeg kanskje prøve" eller "ja det burde jeg nok gjøre" uansett hvilke råd du får, men når man spør opp noen dager senere har du ikke gjort noen forsøk på å prøve noe som helst. Dersom dette er tilfelle hjemme også (og det har jeg inntrykk av at det er?), så skjønner jeg godt at man kan bli skuffet dersom man går hver dag og ser denne mangelen på forsøk på å snu en tung hverdag på nært hold.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...