Gå til innhold

Samboeren er skuffet over meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, cilie skrev:

Ja, eller du kan invitere han med i dusjen :) 

Han er i dusjen nå etter en sykkeltur, får ta meg en dusj etterpå. Må rekke alt før jakten på kjærligheten hehe :D Jaja det er ikke så nøye ;) 

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Nei vet ikke hvor lenge det er siden, men veldig mange år...kanskje over ti år. Stakkars mann. 

Det er sikkert ikke bare din feil at det har blitt sånn, men det var i alle fall du som tok tak i det:)

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han er i dusjen nå etter en sykkeltur, får ta meg en dusj etterpå. Må rekke alt før jakten på kjærligheten hehe :D Jaja det er ikke så nøye ;) 

Har du lyst, kan du jo overraske han i dusjen nå - eller bare gjør som du planla. 

Kos deg med Jakten på kjærligheten! Skal se på det jeg og.

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis det er ti år siden sist, tar det neppe så lang tid :D :P

Endret av issomethingwrong
51 minutter siden, cilie skrev:

Har du lyst, kan du jo overraske han i dusjen nå - eller bare gjør som du planla. 

Kos deg med Jakten på kjærligheten! Skal se på det jeg og.

Det ble som det ble...

Vi må få tak i noe glidemiddel, uff! Han kom ikke helt inn i meg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...