Gå til innhold

Samboeren er skuffet over meg.

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja. Kanskje det kommer seg med glidemiddel, har bestilt nå. Følte meg ikke helt med, men håper det kan bli bedre. 

Det er ikke så rart lysten ikke er der etter så lang tid. Når man kommer i gang får man mer lyst og blir mer med på det. Man går på en måte i dvale når en ikke bruker den seksuelle siden av seg selv. Ikke gi opp dette. En må også på en måte nærme seg hverandre og bli kjent med hverandre på nytt også. Gi det tid og jobb med saken.:)

Fortsetter under...

1 minutt siden, tilstede skrev:

Det er ikke så rart lysten ikke er der etter så lang tid. Når man kommer i gang får man mer lyst og blir mer med på det. Man går på en måte i dvale når en ikke bruker den seksuelle siden av seg selv. Ikke gi opp dette. En må også på en måte nærme seg hverandre og bli kjent med hverandre på nytt også. Gi det tid og jobb med saken.:)

Jo håper du har rett :) Jeg begynte jo å le, det var så uvandt. 

Annonse

1 minutt siden, Mari- skrev:

Dette ble en tråd med rivende utvikling! ;) Jeg heier på deg, Stjernestøv, og blir glad på dine vegne over viljen og evnen du framviser til å ta tak i både det ene og det andre! :) 

Takk for det :) 

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det ble som det ble...

Vi må få tak i noe glidemiddel, uff! Han kom ikke helt inn i meg. 

Du store all verden, nå overrasket du meg skikkelig, og det gjetter jeg sambo var også! :D BRA INNSATS Stjernestøv - jeg er imponert! Gjetter sambo er blid og fornøyd nå, føler du deg bra etter dagens kvantesprang selv også? :)

Endret av Kayia
1 minutt siden, Kayia skrev:

Du store all verden, nå overrasket du meg skikkelig, og gjtter sambo var overrasket også! :D BRA INNSATS Stjernestøv - jeg er imponert! Føler du deg bra nå selv også? :)

Han ble glad men jeg var redd han var skuffet, men det gikk greit det sa han. Jo jeg føler jo det bra, jeg prøvde ihvertfall...

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Han ble glad men jeg var redd han var skuffet, men det gikk greit det sa han. Jo jeg føler jo det bra, jeg prøvde ihvertfall...

Jeg er SÅ sikker på at han er fornøyd bare med at dere har gjort et forsøk :) - men ikke gi dere her da du ;) Som de andre sier tar det noklitt tid å finne tilbake til hverandre og "bli kjent" seksuelt på nytt etter så lang tid uten sex. Belønningen i form av bedre stemning og lysere sinn kommer nok ganske fort gjetter jeg... ;)

1 minutt siden, Kayia skrev:

Jeg er SÅ sikker på at han er fornøyd bare med at dere har gjort et forsøk :) - men ikke gi dere her da du ;) Som de andre sier tar det noklitt tid å finne tilbake til hverandre og "bli kjent" seksuelt på nytt etter så lang tid uten sex. Belønningen i form av bedre stemning og lysere sinn kommer nok ganske fort gjetter jeg... ;)

Ok :) 

Får håpe det ;) 

For all del, Stjernestøv, jeg er glad for at dere to har begynt å ha et seksuelt liv igjen. Kanskje det vil gi dere begge mer innhold og mening i livet.

Kommentaren min over var egentlig spøkefullt ment, men ok, om det var litt alvor i det så var det kanskje at det ikke var alle detaljer fra det jeg trengte å høre, men det er ok. 

Jeg håper at dere begge vil få glede av hverandre på den måten i framtiden.

Annonse

3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

For all del, Stjernestøv, jeg er glad for at dere to har begynt å ha et seksuelt liv igjen. Kanskje det vil gi dere begge mer innhold og mening i livet.

Kommentaren min over var egentlig spøkefullt ment, men ok, om det var litt alvor i det så var det kanskje at det ikke var alle detaljer fra det jeg trengte å høre, men det er ok. 

Admin kan bare slette tråden hvis jeg ble for intim ;) 

7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Såpass får du tåle da mann :P 

Anonymkode: fbfc9...8f4

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Bra det da...

Ikke bare tåler vi det, men jeg tror det kan være lurt å dele noen oppstartutfordringer her inne slik at disse ikke ødelegger dette fabelaktige og modige grepet ditt :) Må legge til at ISW har vært ganske åpen i lange tider han også, så selv om han plutselig ikke er fan av å være "på deler'n" nå, har vi med god hukommelse minner om hvordan hans sexliv har fungert/ikke-fungert også... ;)

29 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Døh - vi på dol vet ganske mye om ditt varierende sexliv også altså - helt glemt at du har vært raus med detaljer selv eller?? ;)

Endret av Kayia
4 minutter siden, Kayia skrev:

Ikke bare tåler vi det, men jeg tror det kan være lurt å dele noen oppstartutfordringer her inne slik at disse ikke ødelegger dette fabelaktige og modige grepet ditt :) Må legge til at ISW har vært ganske åpen i lange tider han også, så selv om han plutselig ikke er fan av å være "på deler'n" nå, har vi med god hukommelse minner om hvordan hans sexliv har fungert/ikke-fungert også... ;)

Ok, takk for det :) Ok han har det ja, har ikke jeg fått med meg ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...