AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 Skrevet 18. september 2016 Hele dagen, alle dager, så dukker det opp tanker som er som om noen sa noe. F.eks. "for meg er han bare en naver", var det en som sa (i alle fall i min fantasi). Ser for meg hva andre sier, f.eks. slektninger, eller folk på gata, eller samtaler fastlegen har med andre på kontoret. Oppleves som telepati, selv om jeg ikke tror på slikt. Verst er det når jeg føler meg "nede". Da er det mest kritiske ting i innholdet, og det påvirket humøret og formen i en negativ retning. Så jeg lurer på om du er sånn? Anonymkode: d5f6c...a24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele dagen, alle dager, så dukker det opp tanker som er som om noen sa noe. F.eks. "for meg er han bare en naver", var det en som sa (i alle fall i min fantasi). Ser for meg hva andre sier, f.eks. slektninger, eller folk på gata, eller samtaler fastlegen har med andre på kontoret. Oppleves som telepati, selv om jeg ikke tror på slikt. Verst er det når jeg føler meg "nede". Da er det mest kritiske ting i innholdet, og det påvirket humøret og formen i en negativ retning. Så jeg lurer på om du er sånn? Anonymkode: d5f6c...a24 Nei... Anonymkode: f0ed9...9ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Nei Anonymkode: 607ff...bc9 0 Siter
Bocelli Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Det er veldig lett å tenke sånn viss man er langt nede.. Jeg synes det hjelper å stoppe opp : å tenke om DET utsagnet har "kjøtt på beinet",stort sett har folk nok med sitt Åsså kan man snu på det : se for deg at en god venn skulle slite med det du sliter med , har du kommet til å sagt/ment slike ting om h*n ? Hvis nei, hvorfor skulle andre tenke det om deg 🙂 Du er like verdifull selv om du har det tungt nå 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Kan ikke si jeg har det spesielt vanskelig nå, og jeg har hatt denne fantaseringen i minst 15 år. I varierende grad (dempes med medisiner). Men men. I og med at 3 ikke er sånn, så er det kanskje psykdom da. Da fortjener man trygda. Anonymkode: d5f6c...a24 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Til en viss grad ja. Det går i perioder bra og da tenker jeg at jeg endelig har fått kontroll over tankene men så kommer de alltid tilbake 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 6 hours ago, BamseLiten said: Til en viss grad ja. Det går i perioder bra og da tenker jeg at jeg endelig har fått kontroll over tankene men så kommer de alltid tilbake Det som er ille er hvordan det påvirker en, ikke sant? Gå med all den aggressjonen. Anonymkode: d5f6c...a24 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Det dytter en ned ja. Hos meg er noe av dette sosial arv, har fått høre negative utsagn siden jeg var barn. I dag snakker jeg minst mulig med mine foreldre, om de ytreŕ en skjev kommentar om andre eller en mening om meg så bobler frustrasjonen over. Jeg blir rasende og mister selvkontroll. Hvordan håndterer du dette hos deg selv TS? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 3 minutes ago, BamseLiten said: Det dytter en ned ja. Hos meg er noe av dette sosial arv, har fått høre negative utsagn siden jeg var barn. I dag snakker jeg minst mulig med mine foreldre, om de ytreŕ en skjev kommentar om andre eller en mening om meg så bobler frustrasjonen over. Jeg blir rasende og mister selvkontroll. Hvordan håndterer du dette hos deg selv TS? Jeg bare isolerer meg jeg. Og utagerer elendigheten på nettet. Men nytter nok ikke bli "frisk". Anonymkode: d5f6c...a24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 17 minutes ago, BamseLiten said: Det dytter en ned ja. Hos meg er noe av dette sosial arv, har fått høre negative utsagn siden jeg var barn. I dag snakker jeg minst mulig med mine foreldre, om de ytreŕ en skjev kommentar om andre eller en mening om meg så bobler frustrasjonen over. Jeg blir rasende og mister selvkontroll. Hvordan håndterer du dette hos deg selv TS? Godt mulig du kan bli frisk, skal ikke generalisere. Anonymkode: d5f6c...a24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Samfunnsfiende! Anonymkode: d5f6c...a24 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.