Gå til innhold

Overnaturlige evner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske vist at jeg er anderledes enn folk flest og for en stund siden fikk jeg bevis. Jeg hadde i flere e år lidd av en sykdom som ingen lege kan fikse. Så plutselig en dag kom det til meg at jeg kunne helbrede meg selv vis jeg gjorde sånn og sånn og siden har jeg ikke vært syk.

Men samtidig med denne helbredelsen fikk jeg en ubehagelig evne jeg kan få objekter til å fly.Men jeg ønsker ikke å bruke denne evnen, første gang det skjedde ble jeg virkelig skremt og har etter det gjort altjeg kan for å unngå at det skjer igjenn.Helbredelsen er bra men å få ting til å fly det forbinder jeg med mørke krefter og de ønsker jeg ikke å bruke.

Kan jeg ved et uhell har solgt sjelen min til djevelen? 

Har bare fortalt legen min at jeg er mye bedre  men ikke noe mer ,litt redd for at han skal tro at det er psykiske sykdom vis jeg forklarer hva som virkelig har skjedd men det kan ikke være det når jeg er blitt frisk?

Men er alså redd for å ha solgt min sjel til mørke makter ,er ikke religiøs men ønsker å være et godt menneske. 

Noen andre som har hatt samme opplevelse? Eller kjenner noen som har det?

Anonymkode: 8d05f...0bc

Skrevet
19 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har så lenge jeg kan huske vist at jeg er anderledes enn folk flest og for en stund siden fikk jeg bevis. Jeg hadde i flere e år lidd av en sykdom som ingen lege kan fikse. Så plutselig en dag kom det til meg at jeg kunne helbrede meg selv vis jeg gjorde sånn og sånn og siden har jeg ikke vært syk.

Men samtidig med denne helbredelsen fikk jeg en ubehagelig evne jeg kan få objekter til å fly.Men jeg ønsker ikke å bruke denne evnen, første gang det skjedde ble jeg virkelig skremt og har etter det gjort altjeg kan for å unngå at det skjer igjenn.Helbredelsen er bra men å få ting til å fly det forbinder jeg med mørke krefter og de ønsker jeg ikke å bruke.

Har bare fortalt legen min at jeg er mye bedre  men ikke noe mer ,litt redd for at han skal tro at det er psykiske sykdom vis jeg forklarer hva som virkelig har skjedd men det kan ikke være det når jeg er blitt frisk?

Men er alså redd for å ha solgt min sjel til mørke makter ,er ikke religiøs men ønsker å være et godt menneske. 

Vil tro dette er hallusinasjoner. Ev. at du tror en drøm du har hatt var virkelig / falske minner. Men jeg vet jo såklart ikke med 100% sikkerhet, vel.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telekinetiske evner har du da...

http://www.articlesphere.com/no/Article/Telekinetic-Psychic-Ability---How-to-Unleash-its-Full-Power/195470

Det er ganske naturlig. Selv mente jeg jeg hadde denne evnen som barn, men har aldri fått til og flytte ting ved tankens kraft. Har prøvd, men har fått oppleve mye ant åndelig. Det er ikke mørke krefter, men de finnes de og ja...

Skrevet
15 minutes ago, stjernestøv said:

http://www.articlesphere.com/no/Article/Telekinetic-Psychic-Ability---How-to-Unleash-its-Full-Power/195470

Det er ganske naturlig. Selv mente jeg jeg hadde denne evnen som barn, men har aldri fått til og flytte ting ved tankens kraft. Har prøvd, men har fått oppleve mye ant åndelig. Det er ikke mørke krefter, men de finnes de og ja...

Bør kanskje ikke si sånt til TS, som nok er veldig psyk... ;) Altså, sier ikke at du nødvendigvis tar feil, men om man baserer seg på psykiatri så handler dette om psykdom. Og dette er jo psykiatriforum. ;) Altså jeg tror ikke på noe av dette, men jeg anerkjenner at jeg kan vite det med 100% sikkerhet.

Skrevet

Jeg er helt sikker på tre ting: Du har ikke solgt sjelen til djevelen, og legen din vil bli glad dersom du beviselig (altså ikke bare i egne øyne) er frisk.  Hvis du i tillegg kan vise ham / henne at du får ting til å fly, blir h*n nok bare begeistret.

Anonymkode: c2732...1e5

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

0kl6tq.jpg

Anonymkode: 53140...6af

Jeg er voksen holder ikke på med sånne barnslige ting

Skrevet
8 timer siden, Kanonføde skrev:

Vil tro dette er hallusinasjoner. Ev. at du tror en drøm du har hatt var virkelig / falske minner. Men jeg vet jo såklart ikke med 100% sikkerhet, vel.

Jeg var våken og holdt på med en dagligdags ting.Hallusinasjoner kan vel ikke fjerne plager /smerter i flere uker?

Skrevet
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke planlagt å få denne tingen til å fly,jeg var lettet over å ha blitt kvitt min sykdom og så holdt jeg på med noe husarbeid og bare plutselig så sa jeg fly til en ting foran meg, aner ikke hvorjeg gjorde det , og gjenstanden lettet fra gulvet .Jeg ble så forskrekket at jeg hoppet til og gjenstanden falt tilbake på gulvet.

Nå er jeg veldig påpasselig med å ikke se for lenge på noen ting, da jeg er redd for at det skal fly opp.

Er du sikker på at det ikke er mørke krefter? Jeg forbinder det med ondt, men jeg vet ingenting egentlig uten det som vi ser på skumle filmer .

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sikker på tre ting: Du har ikke solgt sjelen til djevelen, og legen din vil bli glad dersom du beviselig (altså ikke bare i egne øyne) er frisk.  Hvis du i tillegg kan vise ham / henne at du får ting til å fly, blir h*n nok bare begeistret.

Det må MR til for å bevise at jeg er frisk ,ikke bare en blodprøve så det tar tid. .

Jeg vil aldri prøve å få ting til å fly ,var ikke planlagt da det skjedde heller ,redd for å komme til helvete. 

Jeg skjønner at det jeg opplevde høres unormalt ut ,jeg hadde tenkt det samme vis noen hadde fortalt det til meg.

Så jeg er vil ikke for hva som egentlig har skjedd til fastlegen, ønsker ikke at noen skal tenke at jeg er en smule gal når jeg ikke er det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil aldri prøve å få ting til å fly ,var ikke planlagt da det skjedde heller ,redd for å komme til helvete. 

Det er en kul ting å kunne.  Ingen sender deg til helvete av den grunn.  Ikke fortell det til legen, vis det!

Skrevet
8 timer siden, Kanonføde skrev:

Bør kanskje ikke si sånt til TS, som nok er veldig psyk... ;) Altså, sier ikke at du nødvendigvis tar feil, men om man baserer seg på psykiatri så handler dette om psykdom. Og dette er jo psykiatriforum. ;) Altså jeg tror ikke på noe av dette, men jeg anerkjenner at jeg kan vite det med 100% sikkerhet.

Ja det handler vel om psykiatri her, men jeg har en diagnose og har hatt mange åndelige opplevelser. Det er ikke sykt. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke planlagt å få denne tingen til å fly,jeg var lettet over å ha blitt kvitt min sykdom og så holdt jeg på med noe husarbeid og bare plutselig så sa jeg fly til en ting foran meg, aner ikke hvorjeg gjorde det , og gjenstanden lettet fra gulvet .Jeg ble så forskrekket at jeg hoppet til og gjenstanden falt tilbake på gulvet.

Nå er jeg veldig påpasselig med å ikke se for lenge på noen ting, da jeg er redd for at det skal fly opp.

Er du sikker på at det ikke er mørke krefter? Jeg forbinder det med ondt, men jeg vet ingenting egentlig uten det som vi ser på skumle filmer .

Det er ikke mørke krefter, du har en evne. Vi har alle våre ting, jeg har fått lyspærer til å gå. Det er fordi jeg har hatt så sterke emosjoner, dette handler om deg og ikke om mørke krefter. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men samtidig med denne helbredelsen fikk jeg en ubehagelig evne jeg kan få objekter til å fly.

Kan du ikke filme dette=? 

Anonymkode: ded3b...e8c

Skrevet
2 hours ago, stjernestøv said:

Ja det handler vel om psykiatri her, men jeg har en diagnose og har hatt mange åndelige opplevelser. Det er ikke sykt. 

Ingenting av det "åndelige" er virkelig.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Kanonføde skrev:

Ingenting av det "åndelige" er virkelig.

Hva er det da...psykose? Tror ikke det, jeg vet hva jeg har opplevd. 

Skrevet
Just now, stjernestøv said:

Hva er det da...psykose? Tror ikke det, jeg vet hva jeg har opplevd. 

Vet ikke hva det er. Det er ikke virkelig.

Skrevet

Vet ikke hva det er. Det er ikke virkelig.

Jeg vet det er virkelig. 

Skrevet
Just now, stjernestøv said:

Jeg vet det er virkelig. 

Nei.

Skrevet

Nei.

Jo har hatt ut av kroppen opplevelser og besøkt tidligere liv, det vet jeg er virkelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...