AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Da jeg var liten pekte jeg ut et sted der det hadde vært en dødsulykke og fortalte hva som hadde skjedd ,jeg hadde aldri vært der før .... Anonymkode: 8d05f...0bc 0 Siter
Kanonføde Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 20 minutes ago, stjernestøv said: Jo har hatt ut av kroppen opplevelser og besøkt tidligere liv, det vet jeg er virkelig. Ok, vi er uenige, men sånn får det bli. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 1 minutt siden, Kanonføde skrev: Ok, vi er uenige, men sånn får det bli. Jepp! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke planlagt å få denne tingen til å fly,jeg var lettet over å ha blitt kvitt min sykdom og så holdt jeg på med noe husarbeid og bare plutselig så sa jeg fly til en ting foran meg, aner ikke hvorjeg gjorde det , og gjenstanden lettet fra gulvet .Jeg ble så forskrekket at jeg hoppet til og gjenstanden falt tilbake på gulvet. May the force be with you. Anonymkode: 228ac...5fd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.