Gå til innhold

De andre pasientene mobber/fryser meg ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for tiden innlagt. Jeg forstår ikke hva som skjer. Jeg trodde jeg var en ok person. Prøver å være hyggelig. Ble mobba i barndommen og dette er vanskelig å takle. 

Anonymkode: 80652...a9e

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er for tiden innlagt. Jeg forstår ikke hva som skjer. Jeg trodde jeg var en ok person. Prøver å være hyggelig. Ble mobba i barndommen og dette er vanskelig å takle. 

Skjønner at du synes slikt er vanskelig, men tenk på at de andre som er innlagt har store problemer med seg selv de også. Og et slikt sted er ikke egnet til å skaffe seg nye venner heller. Men et minimum av vanlig folkeskikk bør en kanskje kunne forvente? Men jeg ville ikke tatt dette så tungt. Du er der for en grunn, de andre likeså. Konsentrer deg heller om å få mest mulig utbytte av oppholdet for din egen del, og drit i de andre. 

Anonymkode: 1b927...b89

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette i en del av en gruppeterapi eller noe slikt?  Jeg synes uansett du skal gjøre din primærkontakt oppmerksom på hvordan du opplever situasjonen og be om innspill fra henne, videre synes jeg du skal fokusere på deg selv og din behandling (unntaket er som nevnt grupper)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...