Gå til innhold

Kvinner og psykiske lidelser

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 hours ago, Trine said:

Ja, det er motsatt vei, men poenget er jo å få filmet inni tarmene så å svelge et kamera blir jo gastroskopi og koloskopi i en smekk ;) Bare husk å tømme tarmen føst ellerså ser du nok mest brunt på filmen. Om du skyndter deg så kanskje du rekker å få den gjennom systemet før helga, da har du jo tv-underholdningen i boks i tillegg :D 

De er vel antagelig ganske så dyre disse "svelgbare 4k-kameraene". Spørs om jeg må nøye meg full hd og min Samsung mobiltelefon. :P Håper den glir ned/gjennom uten for store ubehag. Gruer meg mest til "den siste etappen", og mulig jeg må sette av en hel uke totalt. Må sikkert huske å drikke rikelig. Drittjobben etterpå blir ikke noe å rope hurra for, men filmopplevelsen til slutt blir jo en hyggelig bonus. Etterpå er det nok bare å invitere familie, venner og naboer på pizza/filmkveld. :P

Anonymkode: ece20...f41

Skrevet
14 hours ago, Trine said:

Oh, for en drøm. Nei, her er det bare å skjerpe seg, jeg nekter å leve evig :lol:

Nå er du bare mer sær, og slikt øker jo bare livslengden sier du...

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er vel antagelig ganske så dyre disse "svelgbare 4k-kameraene". Spørs om jeg må nøye meg full hd og min Samsung mobiltelefon. :P Håper den glir ned/gjennom uten for store ubehag. Gruer meg mest til "den siste etappen", og mulig jeg må sette av en hel uke totalt. Må sikkert huske å drikke rikelig. Drittjobben etterpå blir ikke noe å rope hurra for, men filmopplevelsen til slutt blir jo en hyggelig bonus. Etterpå er det nok bare å invitere familie, venner og naboer på pizza/filmkveld. :P

Ja, de er nok litt dyre, vet ikke om Helfo dekker slikt utstyr, men det et nok flere måneders behandlingstid på en slik søknad vil jeg tro. Jeg håper for din del at du ikke har en Samsung Note :D Uansett vil det nok bli en litt ubehagelig opplevelse. Og den siste etappen blir nok drøy ja. Det kan muligens være fornuftig å gå til innkjøp av en flaske med vodka, e.l. Noe smertelindring vil nok være fornuftig. Drittjobben etterpå tror jeg blir barnemat i forhold til hva du allerede har vært igjennom så den tror jeg du vil fikse greit. Og belønningen blir jo en utrolig filmopplevelse. Trolig vil du kunne selge filmen til NRK også "Tarmene minutt for minutt".

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare mer sær, og slikt øker jo bare livslengden sier du...

Pokker altså. Nei, jeg får nok bare akseptere at jeg kommer til å bli styggammel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...