Gå til innhold

Nå begynner det igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dårlige perioden hvordan kan jeg få det til å slutte? 

Jeg er på vei inn i en tung periode igjen. Tror jeg da. Det pleier som regel gå noen måneder mellom hver gang. Jeg har skrevet her en gang før, om akkurat samme tingen. Det var omtrent to måneder siden. Nå er det på vei tilbake igjen. Jeg er nervøs når jeg er på vei til å møte noen. Sosiale settinger liker jeg ikke. Jeg begynner å grue meg til jobb igjen. Jobben jeg egentlig liker. Får plutselig en angstfølelse når jeg kjører bil i tette strøk. Liker egentlig kjøre bil. Gruer meg generelt til å være i nærheten av folk. Og da mener jeg egentlig ikke folkemengder, men folk jeg må forholde meg til. Så nå sitter jeg her da og manner meg opp til jobb igjen. Og har mest lyst til å ikke dra. Være i fred. Hvordan skal dette ende? Skal det være sånn resten av livet? 
Jeg har vært i utredning uten å få noe som helst utbytte av det. Skjønner ikke helt greia med psykologer til tider når man ikke få noe info. Må si at jeg ikke fikk noe som helst informasjon om utredning. Følte nesten jeg ble dårligere av såkalt terapi. 

Anonymkode: e1af2...963

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...