libj Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei For ca 3 uker siden knakk jeg armen min. Knokkelen ved håndleddet. Jeg er litt nyskjerrig på hvordan armen min vil fungere etter at jeg tar av gipsen. Vil skjelettet være svakere etter ett brudd?? Tar det bare 4 uker for et brudd å gro ? Armen min har blitt så tynn at jeg tror jeg kan dra av hele gipsen (he he he) Tror du det kommer til å ta lang tid før alt er normalt? Når jeg var på sykehuset snakket legen først om at jeg måtte operere (jeg slapp ) Er det mer vanlig å operere ved benbrudd nå? Ellers holder jeg på å bli gal å kløe, men det kan vel ikke du hjelpe meg med...he he he Ha en god dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 libj Før vi blir "riktig gamle", gror nok et benbrudd bra på 4-5 uker, når stillingen er god, dvs. at det er god kontakt mellom bendelene i bruddet. Og det blir like sterkt som før bruddet. Etter at gipsen er fjernet, blir nok mange overrasket over at endel muskulatur er blitt borte og bevegeligheten i nærmeste ledd er dårligere. Men etter noen uker er dette normalt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.