Gå til innhold

Black out NHD??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen, fikk jeg en skikkelig blackout. Har bipolar lidelse, og har siste ukene vært "høy", type hypoman. Jeg fikk en skikkelig blackout som følge av noe som skjedde. Jeg husker ingenting før en person kommer bort og tydeligvis får roet meg sånn at jeg kommer til meg selv igjen. Dette har skjedd noen ganger i det siste. Hva kommer det av???

Skrevet

Ved mani og hypomani er det så mye stress i hodet av hjerneceller dør og resultat er hukommelsestap 

har selv mistet en mnd i strekk 

Skrevet
1 time siden, Annkarin skrev:

Ved mani og hypomani er det så mye stress i hodet av hjerneceller dør og resultat er hukommelsestap 

har selv mistet en mnd i strekk 

Uff det høres så skummelt ut! Men hva med hukommelsestap av store deler av livet? Kan det ha med hypomani å gjøre? Føler jeg har vært gal i min ungdom, gjorde mye sprøtt. Men husker lite av det, like greit i grunn. 

Skrevet
16 timer siden, stjernestøv skrev:

Uff det høres så skummelt ut! Men hva med hukommelsestap av store deler av livet? Kan det ha med hypomani å gjøre? Føler jeg har vært gal i min ungdom, gjorde mye sprøtt. Men husker lite av det, like greit i grunn. 

Legen min mente det var fordi jeg har opplevd så mye traumer at det er hjernen sin måte å gå i forsvar på...eller noe sånt...har også maaaange år fra barndom og ungdomstid jeg ikke husker...det er skikkelig skummelt med blackout...får helt panikk angst når ikke jeg vet hva jeg har gjort på....

Skrevet
3 timer siden, aaaggie skrev:

Legen min mente det var fordi jeg har opplevd så mye traumer at det er hjernen sin måte å gå i forsvar på...eller noe sånt...har også maaaange år fra barndom og ungdomstid jeg ikke husker...det er skikkelig skummelt med blackout...får helt panikk angst når ikke jeg vet hva jeg har gjort på....

Ok. Folk her snakker om ting vi har opplevd sammen, men jeg husker ikke det. Fra mitt voksne liv har jeg også glemt mye, men det er vel like greit kanskje. Fortiden er over. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...