Gjest Skrevet 22. september 2016 Skrevet 22. september 2016 Her om dagen, fikk jeg en skikkelig blackout. Har bipolar lidelse, og har siste ukene vært "høy", type hypoman. Jeg fikk en skikkelig blackout som følge av noe som skjedde. Jeg husker ingenting før en person kommer bort og tydeligvis får roet meg sånn at jeg kommer til meg selv igjen. Dette har skjedd noen ganger i det siste. Hva kommer det av??? 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. september 2016 Skrevet 22. september 2016 Ved mani og hypomani er det så mye stress i hodet av hjerneceller dør og resultat er hukommelsestap har selv mistet en mnd i strekk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2016 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Ved mani og hypomani er det så mye stress i hodet av hjerneceller dør og resultat er hukommelsestap har selv mistet en mnd i strekk Uff det høres så skummelt ut! Men hva med hukommelsestap av store deler av livet? Kan det ha med hypomani å gjøre? Føler jeg har vært gal i min ungdom, gjorde mye sprøtt. Men husker lite av det, like greit i grunn. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. september 2016 Skrevet 23. september 2016 16 timer siden, stjernestøv skrev: Uff det høres så skummelt ut! Men hva med hukommelsestap av store deler av livet? Kan det ha med hypomani å gjøre? Føler jeg har vært gal i min ungdom, gjorde mye sprøtt. Men husker lite av det, like greit i grunn. Legen min mente det var fordi jeg har opplevd så mye traumer at det er hjernen sin måte å gå i forsvar på...eller noe sånt...har også maaaange år fra barndom og ungdomstid jeg ikke husker...det er skikkelig skummelt med blackout...får helt panikk angst når ikke jeg vet hva jeg har gjort på.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. september 2016 Skrevet 23. september 2016 3 timer siden, aaaggie skrev: Legen min mente det var fordi jeg har opplevd så mye traumer at det er hjernen sin måte å gå i forsvar på...eller noe sånt...har også maaaange år fra barndom og ungdomstid jeg ikke husker...det er skikkelig skummelt med blackout...får helt panikk angst når ikke jeg vet hva jeg har gjort på.... Ok. Folk her snakker om ting vi har opplevd sammen, men jeg husker ikke det. Fra mitt voksne liv har jeg også glemt mye, men det er vel like greit kanskje. Fortiden er over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.