usikker Skrevet 22. september 2016 Skrevet 22. september 2016 Når ikke noe annet hjelper, og en ikke ønsker å bruke bezo.... 2-3 halvlitere med øl, eller en flaske vin, det kan redde en lang kveld, og gi en deilig natts søvn! Ikke hver kveld, greit å ha noe å glede seg til! Torsd/ferd/lørd/søndag = helg! 0 Siter
Kanonføde Skrevet 22. september 2016 Skrevet 22. september 2016 Hjelper nok mot angst der og da, men man blir mer deprimert av det. Depresjon er verre enn angst. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 23. september 2016 Skrevet 23. september 2016 1 time siden, usikker skrev: Når ikke noe annet hjelper, og en ikke ønsker å bruke bezo.... 2-3 halvlitere med øl, eller en flaske vin, det kan redde en lang kveld, og gi en deilig natts søvn! Ikke hver kveld, greit å ha noe å glede seg til! Torsd/ferd/lørd/søndag = helg! Litt selvmotsigende den første setningen der. Hvordan vet du at benzo eller andre ting ikke hjelper når du ikke vil bruke det? Torsdag er ikke helg..at du gleder deg,- jeg håper du bor alene ellers kan jeg nesten garantere at noen i ditt liv ikke gleder seg til helg. 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. september 2016 Skrevet 23. september 2016 Selv blir jeg søvnløs av alkohol pluss at jeg blir veldig redd hvis jeg får i meg for mye. Drikker derfor veldig lite. Bruker også lite benzo da jeg er livredd for å bli avhengig. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 23. september 2016 Skrevet 23. september 2016 7 timer siden, usikker skrev: Når ikke noe annet hjelper, og en ikke ønsker å bruke bezo.... 2-3 halvlitere med øl, eller en flaske vin, det kan redde en lang kveld, og gi en deilig natts søvn! Ikke hver kveld, greit å ha noe å glede seg til! Torsd/ferd/lørd/søndag = helg! Så over halve uken har blitt helg. Det virker som du er inne på et farlig spor. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 23. september 2016 Skrevet 23. september 2016 Uten noe ønske om å moralisere, men alkohol er skummelt å bruke. Det er så skummelt lett å krysse den hårfine grensen mellom når det går greit, og når det ikke går greit mer. Det kan bli som en besettelse. Rusen er noe man blir redd for å være foruten, men så blir den en klamp om foten fordi man ikke fungerer i hverdagen som før. Jeg skriver ut i fra personlig erfaring. Anbefaler deg heller å gå i dialog med hjelpeapparatet, og jobbe med alternative løsninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.