Gå til innhold

Hopper ut i det nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg besøk av to venner og det var koselig, ble ikke så sliten heller :) 

Og jeg avtalte med hun ene å gå på badet på onsdags ettermiddag, nå gruer jeg meg :( Må jo være naken da, men jeg hopper iallefall ut i ting nå. Gjør noe, og skal prøve...eller skal være med på mandagsturene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Det virker som om livet ditt har tatt en ny retning nå :) Stå på!

Takk :) Håper jeg klarer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Ja, ellers blir man fanget i en ond sirkel. Når var du på et offentlig bad sist?

Å det er leeenge siden, husker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye !!

Nå er du virkelig på rett vei !

Blir nesten litt rørt, når du for kort tid siden var så passiv og "imot" det meste som ble foreslått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

I dag hadde jeg besøk av to venner og det var koselig, ble ikke så sliten heller :) 

Og jeg avtalte med hun ene å gå på badet på onsdags ettermiddag, nå gruer jeg meg :( Må jo være naken da, men jeg hopper iallefall ut i ting nå. Gjør noe, og skal prøve...eller skal være med på mandagsturene også. 

Så bra! Det er kjempedeilig - både fysisk og psykisk - å svømme, og man trenger ikke føle seg så naken ved å bruke håndkle og snu seg litt bort i dusjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Så bra! Det er kjempedeilig - både fysisk og psykisk - å svømme, og man trenger ikke føle seg så naken ved å bruke håndkle og snu seg litt bort i dusjen. 

Takk :) Håper det blir godt å svømme, gruer meg litt til å stå der i badedrakt og. Men på onsdagen er det bare for damer. Får bruke håndkle ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Håper det blir godt å svømme, gruer meg litt til å stå der i badedrakt og. Men på onsdagen er det bare for damer. Får bruke håndkle ja. 

Husk at de fleste har mer enn nok med seg selv i sånne settinger. Min erfaring i svømmehallen er alle aldre og fasonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, cilie skrev:

Husk at de fleste har mer enn nok med seg selv i sånne settinger. Min erfaring i svømmehallen er alle aldre og fasonger. 

Ja det var det hun tutta som var her i dag sa, det er folk der i alle fasonger. Hun gikk fast en stund og er stor hun og, så det hjelper jo litt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

I dag hadde jeg besøk av to venner og det var koselig, ble ikke så sliten heller :) 

Og jeg avtalte med hun ene å gå på badet på onsdags ettermiddag, nå gruer jeg meg :( Må jo være naken da, men jeg hopper iallefall ut i ting nå. Gjør noe, og skal prøve...eller skal være med på mandagsturene også. 

Dette er jo helt supert, Stjernestøv! :) Det har skjedd noe med deg den siste uka - kan det være medisinen som virker?

Stå på! Nå er du virkelig inne i en god stim altså! Vi heier på deg alle sammen her inne! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Dette er jo helt supert, Stjernestøv! :) Det har skjedd noe med deg den siste uka - kan det være medisinen som virker?

Stå på! Nå er du virkelig inne i en god stim altså! Vi heier på deg alle sammen her inne! :) 

Takk for det :)

Kan jo være medisinen og, vet ikke. Har bare en energi som pusher meg føler jeg, er utålmodig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Psykojenta skrev:

Gratulerer så mye !!

Nå er du virkelig på rett vei !

Blir nesten litt rørt, når du for kort tid siden var så passiv og "imot" det meste som ble foreslått!

Takk :) 

Vil klare ting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...