Gå til innhold

Hopper ut i det nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Men hva med samvittigheten ovenfor deg selv? Du gjør jo noe bra for deg selv ved å dra i svømmehallen.

Ok. Jo det er jo bra, men gruer meg bare. Tenker på det så mye, blir litt flaut å¨vise seg naken for venninna mi og. Men får holde hånduken rundt meg....hvis det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ihvertfall ikke dårlig samvittighet om jeg avlyser, det har hun gjort mange ganger. Trur eg!

Si til deg selv at "Men jeg avlyser ikke selv om hun har gjort det mange ganger, jeg er en tøffing!" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Si til deg selv at "Men jeg avlyser ikke selv om hun har gjort det mange ganger, jeg er en tøffing!" :) 

Nja :) Gruer meg litt til å være i badet og, føler meg så lost! Håper hun avlyser da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jo det er jo bra, men gruer meg bare. Tenker på det så mye, blir litt flaut å¨vise seg naken for venninna mi og. Men får holde hånduken rundt meg....hvis det blir. 

Det er ikke farlig å grue seg. Du kan ikke si hvordan det gikk før du har vært der. Var det ikke noe fint å være der så trenger du ikke dra igjen. Men du må nesten dra dit en gang for å vite om det er noe for deg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Det er ikke farlig å grue seg. Du kan ikke si hvordan det gikk før du har vært der. Var det ikke noe fint å være der så trenger du ikke dra igjen. Men du må nesten dra dit en gang for å vite om det er noe for deg eller ikke.

Ja det er sant, kan gå der og se om det er noe for meg. Det er jo ikke sikkert, hvis det er masse folk får jeg jo hetta! Energier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant, kan gå der og se om det er noe for meg. Det er jo ikke sikkert, hvis det er masse folk får jeg jo hetta! 

Jeg forsto det som at det er på dagtid og kun adgang for kvinner i den perioden dere skal dit?  I så fall er det jo antakelig ikke kjempefullt - de unge er stort sett opptatt med andre ting på den tiden. 

Akkurat når man skifter og dusjer har folk nok med seg selv. 

Ikke let etter mulige unnskyldninger på forhånd for å bakke ut eller grunner til det kanskje kan bli veldig problematisk, tenk heller på at du er forpliktet til å bruke den nye badedrakten din og at svømming vil være veldig bra for noen av de kroppslige plagene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, laban skrev:

Jeg forsto det som at det er på dagtid og kun adgang for kvinner i den perioden dere skal dit?  I så fall er det jo antakelig ikke kjempefullt - de unge er stort sett opptatt med andre ting på den tiden. 

Akkurat når man skifter og dusjer har folk nok med seg selv. 

Ikke let etter mulige unnskyldninger på forhånd for å bakke ut eller grunner til det kanskje kan bli veldig problematisk, tenk heller på at du er forpliktet til å bruke den nye badedrakten din og at svømming vil være veldig bra for noen av de kroppslige plagene dine ;)

Det er på ettermiddagen og bare for damer. Ja har jo lyst å bruke den nye badedrakten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...