Gå til innhold

Hopper ut i det nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Kayia skrev:

Du altså :D  tøffa!! Heier på deg! Klem og god helg :) 

Takk for det :) 

Klem og god helg der og :) Blir en rolig helg da, men har invitert foreldrene mine på middag i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, gruer meg til i morgen da. Tur og greier, har ikke lyst :( Men kan jo ta en tur på dagsenteret. Har ikke så lyst å bade heller, men får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kremt, gruer meg til i morgen da. Tur og greier, har ikke lyst :( Men kan jo ta en tur på dagsenteret. Har ikke så lyst å bade heller, men får se. 

Det er ofte man gruer seg til ting også blir det ikke så ille som man hadde trodd, noen ganger ender det faktisk med å bli en fin opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Det er ofte man gruer seg til ting også blir det ikke så ille som man hadde trodd, noen ganger ender det faktisk med å bli en fin opplevelse :)

Ok, får ta turen først og se ang bading. Liker bare ikke tanken på å sprade naken rundt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, får ta turen først og se ang bading. Liker bare ikke tanken på å sprade naken rundt :( 

Hahaha, du skal jo ikke sprade naken rundt. Du er naken i dusjen og ellers så har du på deg badedrakt eller klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Trine skrev:

Hahaha, du skal jo ikke sprade naken rundt. Du er naken i dusjen og ellers så har du på deg badedrakt eller klær.

Får se. Gruer meg veldig til det, og på den dagen kommer jo sykepleieren og. Pleier å bli sliten etter det og, kanskje det blir litt mye på en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Får se. Gruer meg veldig til det, og på den dagen kommer jo sykepleieren og. Pleier å bli sliten etter det og, kanskje det blir litt mye på en dag. 

Kanskje litt dumt å ha to avtaler på en dag, men nå har du avtalt og da får du holde avtalen også. Hvor ble det av "hopper ut i det"? Om det å være naken i dusjen er det som gjør at du gruer deg så syns jeg du har en tullete grunn for å ikke dra. Jeg forstår godt at du ikke vil stå i dusjen naken, men nå har du muligheten til å dra i svømmehallen sammen med noen andre og til og med kanskje kose deg der. Så velger du å gni hodet ditt inn med gruer-meg-tanker. Hva med å fokusere på det positive? Uansett, en avtale er en avtale og man skal være dausyk for å bryte dem. Så sånn sett så har du ikke noe valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trine skrev:

Kanskje litt dumt å ha to avtaler på en dag, men nå har du avtalt og da får du holde avtalen også. Hvor ble det av "hopper ut i det"? Om det å være naken i dusjen er det som gjør at du gruer deg så syns jeg du har en tullete grunn for å ikke dra. Jeg forstår godt at du ikke vil stå i dusjen naken, men nå har du muligheten til å dra i svømmehallen sammen med noen andre og til og med kanskje kose deg der. Så velger du å gni hodet ditt inn med gruer-meg-tanker. Hva med å fokusere på det positive? Uansett, en avtale er en avtale og man skal være dausyk for å bryte dem. Så sånn sett så har du ikke noe valg ;)

Får se om avtalen min holder avtalen da, hun pleier å avlyse i siste liten. Er mye sliten/dårlig hun og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, får ta turen først og se ang bading. Liker bare ikke tanken på å sprade naken rundt :( 

Du skal ikke sprade rundt. :) Når du kler av deg ved skapet så tar du et stort håndkle rundt deg, når du kommer inn i dusjen tar du det av og putter det i en pose, så dusjer du og tar på deg badedrakten. Blir ikke lange stunden helt naken det. Og jeg er helt sikker på at det ikke er noen som stirrer på deg, i svømmehallen er det kropper i alle aldre, former og fasonger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Du skal ikke sprade rundt. :) Når du kler av deg ved skapet så tar du et stort håndkle rundt deg, når du kommer inn i dusjen tar du det av og putter det i en pose, så dusjer du og tar på deg badedrakten. Blir ikke lange stunden helt naken det. Og jeg er helt sikker på at det ikke er noen som stirrer på deg, i svømmehallen er det kropper i alle aldre, former og fasonger. :) 

Hm, ja kan jo ta et stort håndkle rundt meg og. Får se, er bare ekkelt å være naken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm, ja kan jo ta et stort håndkle rundt meg og. Får se, er bare ekkelt å være naken. 

Du får vel bare hoppe i det. Just do it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Jepp! Akkurat! Får se...om jeg tør.

Tenk så kult det blir når du kan skrive her i morgen at du har vært i svømmehallen 👏😊🏊🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, cilie skrev:

Tenk så kult det blir når du kan skrive her i morgen at du har vært i svømmehallen 👏😊🏊🏻

Det er på onsdag jeg skal dit....i morgen er det tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Får se om avtalen min holder avtalen da, hun pleier å avlyse i siste liten. Er mye sliten/dårlig hun og. 

Ok, får håpe hun holder avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Ok, får håpe hun holder avtalen.

Har ihvertfall ikke dårlig samvittighet om jeg avlyser, det har hun gjort mange ganger. Trur eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ihvertfall ikke dårlig samvittighet om jeg avlyser, det har hun gjort mange ganger. Trur eg!

Men hva med samvittigheten ovenfor deg selv? Du gjør jo noe bra for deg selv ved å dra i svømmehallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...