Gå til innhold

Strikking har beroligende effekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser det. Jeg husker effekten. Men hvorfor har den ikke det nå lenger?

Er det medisinene? Eller sykdommen?

Jeg savner effekten. Nå blir jeg bare veldig urolig etter kort stund. Jeg klarer ikke å roe meg ned med noe lenger. Bare når jeg er så trett at jeg sovner.

Jeg leste om urolige ben. Ved lavt ferritin kunne plagene forverres. Jeg har ligget på nederste nivå på både på ferritin og jern. Hva som er forskjellen på disse vet jeg ikke. Men kan det være verdt et forsøk med jerntilskudd?

Anonymkode: 1ee34...236

Gjest Kanuttius
Skrevet

Magnesium kan hjelpe for urolige bein. Ellers !masseser jeg beina  med olje (bruk gjerne den du har I kjøkkenskapet),

Kulde gel kan og virke.

Ellers, gå en tur og få av noe av energien  du har. Lykke til 😉 og husk, gode sko👡👢

Skrevet
16 timer siden, BamseLiten skrev:

Magnesium kan hjelpe for urolige bein. Ellers !masseser jeg beina  med olje (bruk gjerne den du har I kjøkkenskapet),

Kulde gel kan og virke.

Ellers, gå en tur og få av noe av energien  du har. Lykke til 😉 og husk, gode sko👡👢

Jeg går mye tur. Det er ikke bare bena som er urolig, men hele kroppen. Selv om bena ofte er verst.

Jeg skulle ønske jeg fikk roen igjen når jeg skal slappe av også.

Vil magnesium ha effekt på uro i hele kroppen, eller er det bare på urolige ben?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var i den artikkelen jeg leste om jerntilskudd. Enkelte AD påvirker vel dopamin. Kanskje det har fått noe i ubalanse? Jeg vil tro det er mer enn urolige ben jeg har, da uroen også er i resten av kroppen.

Skrevet

Hjelper å fokusere på noe annet enn seg selv. Noen fascineres av strikking.

Anonymkode: 600a0...80f

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper å fokusere på noe annet enn seg selv. Noen fascineres av strikking.

Anonymkode: 600a0...80f

Jeg har alltid likt å strikke. Men jeg har ikke lenger ro til å bli sittende med det. Jeg savner den roen det før gav meg. Dette gjelder også tv og mange andre ting.

Jeg fikk problemer med uro etter at jeg ble psykisk syk for 15 år siden. Om det er medisiner eller sykdommen vet jeg ikke. Det roet seg en stund, men tar seg nå opp igjen. Det ødelegger livskvaliteten. Nå vil jeg finne ut om medisinene er årsaken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...